//

afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld

afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) net mijn tweede IPHOne 3 GS opgehaald. Werkt prima zo lijkt het maar Bij beide doet volgende probleem zich voor: 1) wanneer komt steeds het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-09, 13:06
visserab visserab is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Cool afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld

net mijn tweede IPHOne 3 GS opgehaald. Werkt prima zo lijkt het maar Bij beide doet volgende probleem zich voor:
1) wanneer komt steeds het toetsenbord ( achter het zwarte scherm) in beeld zodat ik elke keer met mijn oor ertegen aan kom ( geeft steeds een toetsenbordpiep) . Nog een probleem wat niet zo lastig is maar hij vertoont ook het volgende probleem:
2) zodra ik ga bellen en de telefoon aan mijn oor de verdwijnt het beeld ( hoort ook zo) maar zodra ik hem van mijn oor verwijder en een nummer op het toetsenbord in wil drukken blijft hij zwart. De gesprekslijn blijft bestaan maar ik kan niks doen. " druk een 2 om verder te gaan.." zegt de voicemail maar ik kan geen 2 indrukken.
3) tenslotte haal je ook aan het einde van het gesprek je telefoon van je oor en wil je het gesprek met de onderste switchknop beeindigen maar nee het beeld blijft zwart en als je geluk hebt kun je met de hard aan en uit knop rechts boven de zaak afsluiten.

wie ken t het probleem en weet de oplossing. Komt het doordat ik mijn oude bestanden die van 1.0 naar 2.0 naar 3.0 zijn gezet er steeds weer op installeer of is het een hardwareprobleem. ik krijg wel elke keer een nieuwe maar het kost me massa's benzine en tijd. https://forum.iculture.nl/images/smilies/mad.gif
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-09, 10:23
fatlobster's schermafbeelding
fatlobster fatlobster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Weet helaas geen oplossing.
Schermlock al uitgezet maar het probleem blijft.
Kan zelf het gesprek dus niet beëindigen omdat het scherm zwart is en blijft en niet reageert totdat de beller zelf opgehangen heeft. Had dit probleem niet op mijn goede oude gehackte 2G Iphone.

Dat krijg je ervan als je legaal gaat. ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04
scherm niet zwart tijdens bellen dureco iPhone algemeen 0 03-03-10 14:10
Iphone op zwart tijdens bellen Rens100 iPhone algemeen 6 07-01-10 12:36
zwart beeld sfenn iPhone algemeen 19 31-08-09 16:02
Zwart beeld??? necarten Archief 3 14-07-08 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.