iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3GS, betrouwbaarder? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/40071-3gs-betrouwbaarder.html)

Chrisy76 20-07-09 16:36

3GS, betrouwbaarder?
 
Minder Belangrijk:

((
Ik heb mijn witte Iphone 3g nu al twee keer ingeleverd voor reparatie.
De eerste keer werd hij omgeruild voor een nieuwe en dat lijkt nu met de 2e weer zo gebeurt te zijn (net teruggestuurd naar de winkel.).

Mijn garantie liep tot de 11 (juli) en is dus net verlopen, ik had de telefoon voor die datum gewoon ingeleverd. Heb nu in principe geen garantie meer.

Door de 2 defecten is mijn vertrouwen in de betrouwbaarheid van de telefoon een stuk minder geworden...

Nu zou ik als ik weer een nieuwe terug krijg deze week, deze zonder te gebruiken als nieuw verkopen en een 3gs aanschaffen met een abonnement (Heb nu prepaid). Op die manier ben ik wel weer extra geld kwijt maar heb ik wel het nieuwe model en weer garantie. Als ik heb voor een mooi bedrag kwijtraak op bijv. marktplaats dan geef ik over 2 jaar ongeveer 320 extra uit.
Maar ook hoef ik dan helemaal geen beltegoed meer te kopen etc...
))

Kan iemand al iets zinnigs vertellen over kwaaltjes met de 3gs... Is dit net zoveel voorkomend als met de 3g of heeft Apple wel het een en ander gefixt? Ik bedoel ook lightleek, haarscheurtjes etc.

Het gaat me er dus echt vooral om dat ik de telefoon er niet op vertrouw dat die niet gewoon weer kapot gaat nu mijn garantie verlopen is... En of de 3GS dus betrouwbaarder is.

iScorpio 20-07-09 16:42

Ik zou best willen reageren, maar je vertelt er helemaal niet bij waarom je je 3GS nu al twee keer hebt terug gebracht ;) Beetje een verhaal zonder inhoud zo......

Chrisy76 20-07-09 16:44

Ja, sorry als ik het zo ook terug lees is het een vrij onsamenhangend verhaal...

Mijn 3G is twee keer kapot gegaan. Een keer een raar probleem dat ik geen inkomende audio had tijdens het bellen en nu de tweede keer haarscheurtjes... Mijn garantie is nu op...

iScorpio 20-07-09 16:47

Over de 3GS is nog niet veel te vertellen behalve dat haarscheurtjes ook daar voor kunnen komen. Maar gelukkig komt dat alleen minimaal voor. Je leest er wel over op dit forum maar de goeie berichten komen hier nooit te staan ;)

Als je de kans krijgt, ga voor de 3GS. Je krijgt er geen spijt van :)

Chrisy76 20-07-09 16:50

Ok, bedankt voor je reactie!

Zit erg te twijfelen omdat ik niet het risico van een peperdure reparatie voor eigen rekening wil hebben.

Weet iemand misschien of je op een nieuw omgeruild toestel ook nog garantie krijgt?
Ik bedoel het zou lullig zijn als hij meteen een fabrieksdefect heeft terwijl ik dan helemaal geen garantie meer heb :P Of als er na een paar weken bijv. weer scheurtjes gaan ontstaan...

iScorpio 20-07-09 16:57

Ik denk dat je dit toch aan T-Mobile zelf moet vragen.

Chrisy76 20-07-09 17:07

Heb hem bij de the phone house gekocht, ga het zeker even vragen... Bedankt toch voor de hulp! Ik laat het nog wel even weten...

Chrisy76 21-07-09 13:13

Nou, kom net terug. Was gelukkig gewoon weer omgeruild voor een gloednieuwe...
Ze vertelde me dat er standaard 3 maanden garantie opzit.

Heb er daarmee toch voor gekozen een nieuwe 3GS, ze hadden ze niet meer maar de Belcompany een eindje verderop wel gelukkig.. :) Net het model dat ik wilde was er alleen nog toevallig, de witte 32GB :)

Nieuw toestel had dan toch wel een hoop voordelen. En verkoop van de de 3G (nieuw, dus levert nog flink wat op) haalt de meeste kosten er al weer uit :)

S¡mon 21-07-09 15:00

Dus heb je nu de 3Gs of niet? :) Zo ja, gefeliciteerd :P

Chrisy76 21-07-09 19:41

Precies :) Dank je wel, haha ;p En nog de 3G gaat dus de verkoop in, dat moet geen probleem zijn...

nebilem 28-08-09 14:58

Als je op service van Belcompany had gewacht kon je nog lannggggggg wachten. Mijn toestel was in de verpakking al kapot en ik kreeg geen nieuwe mag nu 1 maans wachten. Dus ik heb maar een paar uurtjes er gebruik van kunnen maken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.