//

Aankoop Iphone

Aankoop Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een iphone aanschaffen, maar heb nog enkele vragen in verband met een eventueel abonnement. Ik bel of sms niet zo veel en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-09, 20:19
Lynke Lynke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Exclamation Aankoop Iphone

Ik zou graag een iphone aanschaffen, maar heb nog enkele vragen in verband met een eventueel abonnement. Ik bel of sms niet zo veel en zou vooral gebruik willen maken van de internetmogelijkheden en applicaties. Is het dan mogelijk om bv voor het bellen en sms'en te werken met een herlaadkaart en voor het internet bv met een abonnement of zijn er betere alternatieven?

Hopend op antwoord
Dank bij voorbaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-09, 20:36
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Je kan dan het beste zorgen dat je prepaid neemt en een losse iPhone aanschaft. Voorbeeldje: als je een Vodafone prepaidpakket koopt kun je daarbij elke maand Zorgeloos Internet voor 9,50 euro kopen. Dit betaal je gewoon van je prepaidtegoed. Je kunt al opwaarderen vanaf 10 euro per maand via internet, dus stel je belt en smst een hele maand niet is dat geen enkel probleem. Bel je wel, dan waardeer je wat extra op. Internet is op 3G snelheid: 3.6 Mbps.

Ook een optie is het Ben Bescheiden abonnement. Je betaalt dan 1 euro per maand voor 15 minuten/15 sms of een combinatie daarvan. Het is geen vast contract en je kunt er ook een onbeperkt internet bundel bijnemen. De snelheid van het internet ligt bij Ben alleen wel aanzienlijk lager.

Als je interesse hebt in een losse iPhone 3G 8GB heb ik die nog wel voor je. Neem daarvoor even contact op met me via een PM.
  #3  
Oud 22-07-09, 23:02
Lynke Lynke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Deze aanbiedingen lijken me zeer interessant maar ik veronderstel dat ze voor Nederland zijn, zijn er ook gelijkaardige aanbiedingen in België mogelijk?
  #4  
Oud 22-07-09, 23:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Vodafone zit in tientallen landen. Ik zou even naar de site's gaan van operators in Belgie, kijken voor het aanbod
  #5  
Oud 22-07-09, 23:22
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Ik heb zelf geen ervaringen met providers in Belgie inderdaad.
  #6  
Oud 22-07-09, 23:56
Lynke Lynke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb volgens mij een interessant tarief gevonden bij base voor 10€ per maand voor 500Mb waar je voor bellen en sms'en kan blijven werken met een herlaadkaart. Maar ik heb op het forum gelezen dat Base niet werkt met 3g. Is de manier van surfen van Base veel trager of valt dit mee en is dit tarief zo interessant als het lijkt?
Reageren

Labels
aankoop, aankoopadvies, abonnement, advies, herlaadkaart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Aankoop iPhone 4 Guest-20130718235855 Unlock 14 07-12-10 18:18
Dilemma aankoop iphone patrickpain Koopinformatie Nederland 0 25-11-09 19:44
Aankoop iPhone Wall-in Archief 2 27-10-09 14:46
Aankoop iPhone Noc Koopinformatie Nederland 2 21-07-09 19:12
Aankoop Iphone dikkiedick51 Archief 1 02-02-08 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.