iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Dashboard vol installer onbereikbaar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4023-dashboard-vol-installer-onbereikbaar.html)

dborneman 23-12-07 21:08

Dashboard vol installer onbereikbaar?
 
Beste Iphoneclub leden,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gekeken op het forum, maar zit echter nu weer met een probleem.

Ik heb wat applicaties via de installer op mijn telefoon geinstalleerd waardoor mijn icoontje van de installer niet meer op het dashboard zichtbaar is. Nu wil ik wat applicaties verwijderen en nieuwe applicaties installeren, maar weet nu niet hoe ik dit probleem kan oplossen!

Ik heb al geprobeerd via ibrickr applicaties te verwijderen maar de applicaties geinstalleerd met de installer zijn niet zichtbaar in ibrickr

Alvast bedankt voor de hulp
Danny

Maarten00 23-12-07 22:42

Hallo Danny,

Ik neem haast aan dat je al geprobeerd hebt om je dashboard "opzij te schuiven"?

groet, Maarten

stephenvis 23-12-07 22:54

@maarten00: daar moet je dan wel de software voor hebben geinstalleerd ;)

Kan je niet wat proggramatjes weggooien met sftp (winscp zoek of kijk in de wiki)

Stephen

Maarten00 23-12-07 23:01

Heb je inderdaad gelijk in.., misschien die software er alsnog bijzetten?

Freek 23-12-07 23:17

Even wat eraf halen zodat je op 15 apps totaal zit, dan als 16e app SMBprefs (Summerboard) erop zetten. Nu is je springboard scrollbaar.

Hierna kun je je andere apps er weer bij zetten.

dborneman 23-12-07 23:31

Beste Freek,

Ik kan juist geen software meer verwijderen, kan niet bij mijn installer ik ga nu proberen via (sftp) zoals eerder vermeld in dit topic wat weg te krijgen.

Kan ik niet dat SMB via ibrickr installeren zodat ik gewoon me springboard kan scrollen zonder iets te verwijderen?

Ik heb intussen even gekeken naar sftp (winscp) en zie dat dat net als ibrickr gewoon bestanden verwijderen en aanpassen is, helaas weet ik alleen niet welke bestanden ik moet verwijderen om wat dashboard icoontjes weg te krijgen!

Iemand nog een oplossing?

Danny

Freek 23-12-07 23:36

Ja, via iBrickr kan ook. Alleen is het dan te hopen dat de app op je springboard verschijnt. Het is het proberen in ieder geval waard.

dborneman 24-12-07 00:59

Hoe heet het programma waarmee je het dashboard kan scrollen? ik zocht op SMBprefs maar kan nisk vinden in ibrickr

BadSide 24-12-07 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dborneman (Bericht 31149)
Hoe heet het programma waarmee je het dashboard kan scrollen? ik zocht op SMBprefs maar kan nisk vinden in ibrickr

SummerBoard

ButcherJF 24-12-07 11:49

Er is nóg een mogelijkheid om in je iPhone te komen, nl. hem/haar te benaderen als een harde schijf. Dat kan nadat je via deze link iPhoneExplorerer op je pc hebt geïnstalleerd. Komt verder geen installatie op je gsm aan te pas.

dborneman 24-12-07 12:08

Het is inmiddels gelukt met installatie van summboard via ibrickr bedankt voor alle tips en hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.