Gebruik en standby tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in algemeen kijk naar het gebruik van mijn iphone 3gs, dan loopt de tijd van gebruik en standby gelijk terwijl deze misschien 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik en standby tijd
Als ik in algemeen kijk naar het gebruik van mijn iphone 3gs, dan loopt de tijd van gebruik en standby gelijk terwijl deze misschien 2 min in gebruik is en een half uur in standby. Toch zegt hij bij de beide opties 32 minuten.
weet er iemand hoe dit komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien laat je iets open staan, als je muziek luistert ziet hij dat ook als gebruik hij. Zelfs als je de stand-by button in hebt gedrukt.
|
|
|||
|
|||
Er speelt geen muziek. Het enige wat aan staat is de wekker, voor de rest niets.
Edit: ik heb een restore gedaan en nu lijken de problemen opgelost. Waarschijnlijk een app die bleef hangen Laatst gewijzigd door sabe; 24-07-09 om 00:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu drain: usage en standby tijd gelijk! | martijnmoret | iPhone algemeen | 3 | 18-02-11 08:19 |
Gebruik tijd iPad | Yvarladze | iPad algemeen | 3 | 07-08-10 14:12 |
Iphone 3G standby tijd | dannycoolen | iPhone algemeen | 4 | 26-07-09 23:10 |
Batterij gebruik & standby | Undertaxxx | iPhone algemeen | 29 | 05-10-08 14:59 |
Gebruik vs Standby | arjen | iPhone algemeen | 7 | 08-04-08 13:36 |
|
|