//

Hotmail op Iphone --> niets in web-inbox

Hotmail op Iphone --> niets in web-inbox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit me het volgende probleem: Sinds ik hotmail eindelijk werkend gekregen heb op mijn Iphone, worden ALLE berichten die ik binnenkrijg (dus zogezegd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-09, 20:48
Wili6 Wili6 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Question Hotmail op Iphone --> niets in web-inbox

Hoi,

Ik zit me het volgende probleem:
Sinds ik hotmail eindelijk werkend gekregen heb op mijn Iphone, worden ALLE berichten die ik binnenkrijg (dus zogezegd ook in mijn web email inbox) naar de map verwijderd geplaatst.
Wanneer ik dan via Firefox naar mijn mail ga, en de berichten die ik nodig heb uit mijn prullenbak verplaats naar mijn inbox, worden deze berichten na ongeveer een uurtje opnieuw verplaatst naar mijn prullenbak.

Ik weet niet of het iets te maken heeft met mijn Iphone, of het gewoon een instelling in hotmail is, maar het is wel zeer vervelend (bv. als ik een email krijg met een pdf).

Heeft iemand hier enige ervaringen/oplossingen voor?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-09, 09:48
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Je haalt het binnen op je iPhone via je Mail programma? Hoe heb je deze geinstalleerd?

Kijk eens in je settings, Mail, geavanceerd op je iPhone, daar kan je een hoop instellingen doen waar je het over hebt. (zoals mail verwijderen op moment dat het je inbox verlaat)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms inbox vol iphone 4 dwight11 iPhone algemeen 3 14-12-10 19:20
Exchange & iPhone: sms in je inbox? cooltrance iPhone algemeen 5 22-10-10 15:15
1000+ emailberichten in hotmail inbox na update rschilders iPhone algemeen 4 22-06-10 10:58
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.