//

Sms'jes worden automatisch verwijderd!

Sms'jes worden automatisch verwijderd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gister bij 2 vrienden OS 3.0 erop gezet. Ze hebben beide de iPhone 2G. Bij mij en een van die vrienden werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-09, 22:13
kleinecasper kleinecasper is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 23
Standaard Sms'jes worden automatisch verwijderd!

Hallo,

ik heb gister bij 2 vrienden OS 3.0 erop gezet. Ze hebben beide de iPhone 2G. Bij mij en een van die vrienden werkt het gewoon, maar bij de andere worden alle sms'jes meteen verwijderd. Als hij er zelf een stuurt of een ontvangt, maakt niet uit. Als hij bij homescreen is geweest en dan de sms applicatie weer opnieuw opent is alles weer weg wat hij zojuist heeft ontvangen... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik heb zijn iPhone nog een keer opnieuw geprobeerd maar niets lukt. Wat te doen?! Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 21:33
Dj-clay Dj-clay is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1
Standaard

ja ik heb het zelfde met mijn iphone erg vreemd maar heb jij hem gejailbreaked zoja met welk progamma ?
  #3  
Oud 12-08-09, 21:17
GC-productions GC-productions is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: tilburg
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde en heb een nieuwe 3gs 32G met alleen legale zaken erop. Heb alles weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen,maar dat is ook geen oplossing!!

Wie kan me helpen hiermee! nieuwe firmware 3.01.
  #4  
Oud 26-08-10, 13:51
peter van laerhoven peter van laerhoven is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: almere
Berichten: 9
Standaard

Hallo,
Ik heb een iphone uit de u.s. en draait prima op software 3.0 en is simlock vrij.
In mijn berichten heb ik een aantal personen staan (als mapje) als ik daar een sms naar toe stuur of van krijg worden ze er keurig bij gezet.
Zodra ik een sms stuur naar een nieuw persoon wordt van deze persoon geen nieuw mapje aangemaakt dat betekend dat ik gestuurde en ontvangen berichten van dit nieuwe contact niet meer terug kan lezen. Wie iemand hier een oplossing voor
  #5  
Oud 26-08-10, 14:23
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

met welke programma's hebben jullie de iPhone gejailbreakt, ik heb bij mijn iphone 2G redsnw gebruikt, zodat ik een custom boot logo kon gebruiken maar ik heb nergens last van.
  #6  
Oud 26-08-10, 14:32
peter van laerhoven peter van laerhoven is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: almere
Berichten: 9
Standaard

Hoi ik heb ook redsnw gebruikt kreeg alle mijn sms gewoon weer terug zelfs over een periode van ruim 1 jaar de mapjes van de personen staan er nog steeds in alleen wordt er geen nieuwe map aangemaakt waar al het sms verkeer inkomt bij een nieuw contact.
Ik zie het bericht versturen zie dan ook de map krijg een antwoord zie het in de telefoon verschijnen ga daarna naar berichten en alle info is weg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd ZjoZke Muziek, foto & video 0 22-08-10 18:07
Ongewenste sms-jes sem90 Odido (T-Mobile) 6 24-07-09 11:29
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 10:38
Geldigheidsduur SMS'jes dendoor iPhone algemeen 0 15-02-08 01:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.