//

JPG (fotobestand) niet te openen

JPG (fotobestand) niet te openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee, mij per e-mail toegezonden JPG-bestanden ontving ik op mijn iPhone 3G 32 MB. Een bestand, groot 142 kB, kan ik openen. Het andere, groot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-09, 02:56
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard JPG (fotobestand) niet te openen

Twee, mij per e-mail toegezonden JPG-bestanden ontving ik op mijn iPhone 3G 32 MB. Een bestand, groot 142 kB, kan ik openen. Het andere, groot 2MB, echter niet. Hiervoor in de plaats krijg ik een vraagtekentje. Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-09, 21:38
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Twee, mij per e-mail toegezonden JPG-bestanden ontving ik op mijn iPhone 3G 32 MB. Een bestand, groot 142 kB, kan ik openen. Het andere, groot 2MB, echter niet. Hiervoor in de plaats krijg ik een vraagtekentje. Wie weet raad?
Misschien iets te voor de hand liggend, maar de afbeelding is niet corrupt? Als je je mail op je computer ophaalt zie je de afbeelding gewoon wel?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 30-07-09, 14:37
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Bedankt voor de reactie, Timmeh. Ik ga er vanuit dat de afbeelding niet corrupt is. Het is een door mijn dochter gescande familiefoto, die ik op mijn laptop normaal kan openen. Deze foto is zwart/wit. De foto die ik wel kan openen is in kleur, maar dat zal niet de oorzaak zijn.
  #4  
Oud 30-07-09, 14:49
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met andere grote bijlages zoals PDF, is het niet een beperking van het iPhone OS? Te weinig geheugen om grote bestanden te openen of zo?
  #5  
Oud 30-07-09, 15:55
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Dat zou kunnen. Ik zal de afbeelding verkleinen en dan nogmaals proberen te openen. Daarna zal ik het resultaat hier melden, maar misschien zijn er meer forumleden die hiermee ervaring hebben.
  #6  
Oud 26-08-18, 16:10
jojanjvw jojanjvw is offline
 
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 1
Standaard

kan jpg niet openen in Ipad 11
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 11:22
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet Kenanus iPhone algemeen 16 30-11-14 00:43
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... m-jay iPhone algemeen 5 18-12-11 18:59
Foto: opslaan als jpg ipv png john88 Muziek, foto & video 1 21-04-09 19:40
Applicaties openen niet Uxstyle Archief 4 30-11-08 02:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.