//

Twee agenda's?

Twee agenda's? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een (T-Mobile) iPhone tot mijn beschikking. Nog even een maand via Vodafone, maar dan is dat abonnement ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-09, 09:34
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard Twee agenda's?

Hallo,

Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een (T-Mobile) iPhone tot mijn beschikking. Nog even een maand via Vodafone, maar dan is dat abonnement ook afgelopen. Dan ga ik helemaal over naar mijn nieuwe provider.

Op dit moment zit ik veel te spelen met mijn iPhone. En dan treden kleine problemen op. Zo heb ik tijdens de installatie mijn Outlook agenda ingelezen. Vervolgens heb ik de iPhone geinstrueerd mijn agenda van de Exchange te halen. Nu heb ik dus twee keer afspraken erin staan. hoe haal ik nu mijn Outlook agenda weg?

Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 11:32
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

heb je al een antwoord op deze vraag?

groet
__________________
Als je advies geeft: heel erg bedankt. Weet dat ik geen handige ICTer ben (noch rijk). Jouw hulp is heel welkom.
  #3  
Oud 25-08-10, 12:12
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theodam Bekijk bericht
heb je al een antwoord op deze vraag?
groet
Nee. Ik heb het uiteindelijk zelf uitgevonden. Ik geloof dat ik uiteindelijk "gewoon" beide agenda's heb verwijdert, en vervolgens de agenda van de Exchange halen.

Tip: Ik heb nu ook prive afspraken in mijn agenda staand, die niet op de Exchange server komen. Daar ben ik nogal blij mee. Standaard worden nieuwe afspraken nu in mijn eigen agenda aangemaakt. De Exchange afspraken maak ik in Outlook
  #4  
Oud 25-08-10, 13:31
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Dank je.

kun je toelichten hoe je dat doet het onderscheid tussen exchange en outlook en hoe je dan er voor zorgt dat je alle afspraken ergen sin één agenda hebt voor het overzicht?

groet
  #5  
Oud 27-08-10, 08:46
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theodam Bekijk bericht
kun je toelichten hoe je dat doet het onderscheid tussen exchange en outlook...:"
Hrm. Zowel Exchange als Outlook leveren het zelfde resultaat, en zijn feitelijk hetzelfde. Wat ik bedoelde is dat ik twee agenda's in mijn iTelefoon () beheer, een afkomstig van de Exchange server, met daarin mijn zakelijke afspraken, en een waarin ik mijn prive afspraken opneem, die ik niet wil delen met de buitenwereld. Hierdoor voorkom ik dat ik na een avondje uit gevraagd wordt naar, ik noem maar wat, Eva.

Voor de duidelijkheid, de prive agenda staat louter en alleen op de iTelefoon. Voeg je de Exchange agenda toe aan de iTelefoon, zal je automagisch twee agenda's op je toestel hebben.
  #6  
Oud 27-08-10, 09:01
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

dank je!

m vr gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
NA sync met I-Tunes twee dezelfde agenda's op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 2 28-04-10 18:55
Twee dezelfde agenda op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 1 27-04-10 21:45
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.