//

Nummerherkenning

Nummerherkenning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben recent de trotse bezitter geworden van een instapmodel Iphone 3G 8GB. Het toestel is aangekocht in een Mobistarwinkel en er is geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-09, 15:43
Fazer Fazer is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Nummerherkenning

Hallo,

Ik ben recent de trotse bezitter geworden van een instapmodel Iphone 3G 8GB.
Het toestel is aangekocht in een Mobistarwinkel en er is geen jailbreak uitgevoerd.
Via mijn werkgever heb ik een Proximusabonnement. Wanneer ik privé wens te bellen wordt er een 9 voor het telefoonn° gevormd waardoor dan op de factuur de privé en de werkgesprekken kunnen gescheiden worden.
Al mijn contacten, dus zowel deze met 9 als zonder, worden bewaard op mijn SIM kaart. Ik heb deze gecopieerd naar de Iphone en wat blijkt nu
Als ik een oproep krijg van een privépersoon (dus een contact met een 9 voor) herkent hij deze niet bij naam. Ik krijg dan het telefoon° zonder 9 en met +32 ervoor te zien.
Wanneer ik een SMS krijg is het idem dito wat natuurlijk zeer vervelend is. Ik kan bijgevolg op een privé sms niet gewoon antwoorden maar moet eerst de nummer gaan nakijken in mijn contacten.
Kan dit bij de SIM kaar of bij de telefoon liggen.
PS mijn vorig toestel, een HTC touch kende dit probleem niet.

Ik los voorlopig het probleem op door voor een privécontact 2 nummers aan te maken namelijk een privén° met 9 en een gewoon zonder 9. Op dat ogenblik zie ik wel wie de beller is maar het probleem om simpel te antwoorden blijft natuurlijk hetzelfde.

Weet er iemand raad met deze vervelende toestand.

Hartelijk dank.

Stef
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nummerherkenning veranderen hansbouman Odido (T-Mobile) 2 15-06-10 13:21
Nummerherkenning fvdn iPhone algemeen 0 21-04-10 11:11
Nummerherkenning WvK iPhone algemeen 2 28-06-09 22:13
iPhone: Probleem nummerherkenning in 2.2 HDJ Jailbreak 26 02-12-08 13:12
nummerherkenning 2.0 firmware simplystefan iPhone algemeen 1 25-07-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.