//

Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie

Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoop dat iemand me hier een beetje kan helpen, want ik zit al enkele weken te sukkelen met men Iphone! Ik heb mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-09, 02:05
davidvanh davidvanh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie

Hallo,

ik hoop dat iemand me hier een beetje kan helpen, want ik zit al enkele weken te sukkelen met men Iphone!

Ik heb mijn Iphone tweedehands overgenomen van iemand, die heeft een hele tijd goed gewerkt. Na een paar weken probeerde ik die aan te sluiten op men pc (WIN XP besturing) en van de ene op de andere dag kreeg ik de melding dat de usb het toestel niet herkend. Toen ik die wou opladen zag ik dat ik geen indicatie meer kreeg dat hij aan het laden was. Ik dacht dat het allemaal te maken had met de kabel, dus heb ik een nieuwe kabel gehaald, helaas het probleem bleef zich voordoen.

Als de gsm leeg is en ik steek hem een hele nacht in en schakel de gsm uit en terug aan dan zie ik wel dat hij vol is, maar ik krijg geen laad indicatie en ik kan hem niet meer aansluiten op mijn pc. Dit is zeer vervelend...

Weet iemand wat ik kan doen, of wat het probleem kan zijn?

Greetzzz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-09, 09:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer eens een andere USB-poort, liefst eentje die direct op het moederbord is aangesloten. Meestal zitten die achterop de pc.
Je kunt het ook eens op een andere pc proberen.
Zoeken naar: mobile device driver levert ook nog een paar topics met mogelijk dezelfde problemen c.q. oplossingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 02-08-09, 12:07
davidvanh davidvanh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

thnx voor de snelle reactie, ik heb dat allemaal ook al geprobeerd. Ik krijg het toestel aan geen enkel pc aangesloten.. En ook als ik gewon mijn toestal herlaad via het stopcontact krijg ik totaal geen indicatie dat hij aan het herladen is terwijl hij het wel doet
  #4  
Oud 02-08-09, 13:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wordt het dan misschien eens tijd voor een update? Het kan best zijn dat na installatie van een of andere appje de indicatie weg is.
Herstellen naar de nieuwste firmware, jailbreaken, unlocken en dan niet de backup terugezetten maar aanmelden als nieuwe iPhone, zodat je niet de oude fout terugzet. Wel even denken aan je belangrijke gegevens als contacten e.d.
  #5  
Oud 02-08-09, 14:12
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Probeer even wat ButcherJF zegt inderdaad, al lijkt dit probleem wel heeeeeel erg aan je USB/dock connector van je iPhone te liggen (bekende verschijnselen die je beschrijft bij de iPhone 2G).
  #6  
Oud 02-08-09, 14:49
davidvanh davidvanh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Update gaat niet aangezien ik die niet kan aansluiten aan de pc...

Idd, mij werd eerder ook al verteld dat het aan de connector zou kunnen liggen aangezien het nog een Iphone van eerste generatie is.

Wat kan ik daaraan doen om dat probleem te verhelpen?
  #7  
Oud 02-08-09, 14:56
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wordt dan reparatie, valt niets aan te doen verder.
  #8  
Oud 02-08-09, 14:58
davidvanh davidvanh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik ben van belgie hasselt... weet iemand iets zijn waar ik dat kan laten doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: kan geen verbinding maken met iphone maat1956 iTunes 2 06-09-10 22:42
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten gelderland20 iTunes 7 12-05-09 22:26
krijg geen geluid meer als men belt of sms luc13 iPhone algemeen 6 16-12-08 11:33
kan geen verbinding met iphone maken via ssh hannes22 Unlock [archief] 4 09-03-08 08:44
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone tom555 Archief 2 26-11-07 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.