iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Telefoon Toetsen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/40976-telefoon-toetsen.html)

DIGit123 04-08-09 13:31

Telefoon Toetsen
 
Hallo iPhoners, ik zelf heb een iPhone 3G 16GB, sinds paar dagen heb ik probleem met bel toetsen. Als ik ze druk hoor ik de geluid wel maar hij komt niet te voorschijn zeg maar. Hij is niet jailbreaked ofzo ik ben totaal newbie met dat soort dingen.


EDIT: Hij was al geactiveerd, maar hoe activeer ik het weeR? :$

Edit: Ik keek op google en zag dat je hem aangesloten ff moest houden, kon tot 15min duren. Maar ik heb hem nu al 30min~ ong aanstaan en
[wiki=1272]iTunes[/wiki] vind mn iPhone niet :S.

K'heb uninstalled, installed, pc restarted enzo allemaal geprobeert.

Toen ik hem vandaag voor 1st aansloot vond die hem wel, hij vroeg om 3.0.1 ofzo te installeren, ik zei ok, en sindsdien krijg ik dit rotzooi :(

Chrisl 04-08-09 13:46

Wat bedoel je met beltoetsen? De volume knopjes aan de zijkant?

evmw 04-08-09 13:49

Ik denk het numerieke keypad, probleem is hier eerder voorbijgekomen maar kan het zo snel even niet terugvinden.

DIGit123 04-08-09 17:09

Bijv. ik wil een nummer bellen, ik toets de getal 0, ik hoor de geluid wel, maar hij komt niet daar boven op mijn scherm te voor. Ik heb wel wat andere onderwerpen gekeken maar resultaat was niks voor mij.

iMario 04-08-09 18:13

Even herstellen in iTunes.

evmw 04-08-09 18:58

Haal eerst eens je SIM er uit en kijken dan (na een restart van de iPhone) of het probleem er nog steeds is. Zo ja, inderdaad even restoren.

DIGit123 04-08-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 333757)
Even herstellen in iTunes.

iMario, k'heb nu iTunes gedownd en geinstalld, heb hem aan mn iPhone geplud, toen was er iets met of ik nieuwe 3.0.1 wou installeren ik dee ja duurde paar minuten. En toen die klaar was vind die mn iPhone niet in iTunes, en ook niet in Mijn Computer :O

En als ik de kabel uithaal, dan blijft die bij beeld van dat ik h'm bij iTunes moet aansluiten.

PS: K'heb nog geen iTunes account pas vandaag gedownload enz.

PSS: Als ik nu account probeer te maken (betaal methode Click&Buy) dan zit die uren lang op:

One Moment Please.
Connecting to the iTunes Store.
Loading

If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar.

En nu kan ik geen account maken ofzo?

evmw 04-08-09 21:33

Waarschijnlijk bedoel je dat je je iPhone moet activeren.

DIGit123 04-08-09 22:28

Hij was al geactiveerd, maar hoe activeer ik het weeR? :$

Edit: Ik keek op google en zag dat je hem aangesloten ff moest houden, kon tot 15min duren. Maar ik heb hem nu al 30min~ ong aanstaan en iTunes vind mn iPhone niet :S.

K'heb uninstalled, installed, pc restarted enzo allemaal geprobeert.

Toen ik hem vandaag voor 1st aansloot vond die hem wel, hij vroeg om 3.0.1 ofzo te installeren, ik zei ok, en sindsdien krijg ik dit rotzooi :(

glenny16 05-08-09 22:40

andere usb poort gebruiken miss die aan de 8ter kant

juliantomoriati 05-08-09 22:56

Probeer even een reboot: De homebutton en sleepbutton tegelijkertijd ongeveer 10 seconden ingedrukt houden.

Als je dit gedaan hebt herkent iTunes hem wel weer denk ik. Bij mij was dit eerder ook het geval. Mocht je daarna nog steeds problemen hebben en iTunes herkent je iPhone wel, klik op herstel en volg de stappen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.