Geen internetverbinding
Hi,
Ik heb me vorige week bij proximus een mobiel data abbonnement bijgenomen. Nu als ik de 3G opleg en ik bv mijn mail wil bekijken komt er op dat ik geen internetverbinding heb. Ik ben 100% zeker dat alles correct is ingevuld (apn: internet.proximus.be) Ook kan ik via SB Setting zien dat ik een data ip heb, maar toch geen internet. Ik heb al contact opgenomen met proximus zelf, maar die zeggen enkel dat het abbonnement actief is en dat alles moet werken volgens hun... :confused: Iemand die me hiermee kan helpen? |
niemand die een idee heeft??
|
Je zou eens je netwerkinstellingen kunnen herstellen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Werkt dat ook niet, dan ligt het misschien aan je sim (te oud?). |
Citaat:
Nu ff gedaan en heb lijkt te werken nu! Hartelijk bedankt voor de tip!! :D |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45. |