iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   krijg hem niet meer aan de praat.... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41073-krijg-niet-meer-de-praat.html)

alfasander156 05-08-09 20:06

krijg hem niet meer aan de praat....
 
wilde ik vanmiddag lekker even een stukje gaan fietsen, dacht ik laat ik eerst nog eens even wat muziek op de iphone zetten.....dat stond er niet meer op aangezien hij laatst voor reparatie weg geweest is(haarscheurtjes).

heb toen wel alle apps er weer opgekregen alleen de muziek heeft ie toen niet terug gezet, prima dacht ik toen doe ik later wel een keer!

dus ik vanmiddag iphone op de pc aangesloten, hoor je dat geluidje van usb dat er iets aangesloten word, en gelijk hoor je het weer dus word ie weer erafgehaald zou je zeggen.

maargoed, ik start itunes op en je raad het al links staat nergens dat de iphone aagesloten is, wat is dat nou weer:S

ik paar keer stekker erin en eruit steeds proberen, niks!
ff zoeken op het forum en internet,
pc opnieuw opstarten...niks...
iphone opnieuw opstarten....niks...
verder gelezen op internet,

via het progamma uitvoeren, kon je 2 dingen proberen, gekeken, en hij staat wel bij de usb uitgangen, maar kijk je dan bij uitvoeren>>> dan services.msc staat ie er niet tussen.

toen itunes verwijderd en weer opnieuw geinstald,...niks...

weer ven verder gelezen op internet, kwam ik op herstel ofzo, sleep en home knop inhouden en na 10 sec sleepknop loslaten..
dat geprobeerd, en nu vind itunes een iphone, waarvan de hertelmodus nog actief is, ik moet dan de iphone herstellen voordat ik deze kan gebruiken met itunes...
het enige wat ik op dat moment dan ook kan kiezen is een herstel dus dat geprobeerd, maar hij geeft aan het einde de foutmelding 1611!

nu krijg ik dus mijn iphone niet meer aan, en heb de simkaart al over moeten zetten naar me oude telefoon, omdat ik anders niet bereikbaar ben!

dus weet iemand toevallig wat ik fout doe want ik kom er echt niet uit zo....

het liefst wel en beetje in begrijpelijke woorden, want ik zie af en toe afkortingen en woorden langskomen, waarvan ik denk hoe kom je erop:D

ik ga morgen zowiezo langs de tmobile en kunnen die mij niet verder helpen langs de mac winkel zit hier toevallig in dezelfde straat dus komt mooi uit!

dus weet iemand het.dan hoor ik het graag!!!!!!

JWVD 05-08-09 20:32

Probeer het eens op een andere USB-poort, sowieso geen HUB gebruiken, en het liefst eentje aan de achterkant van je PC

buffelkneer 05-08-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JWVD (Bericht 334294)
Probeer het eens op een andere USB-poort, sowieso geen HUB gebruiken, en het liefst eentje aan de achterkant van je PC

Hij kan z'n Iphone nu helemaal niet meer aanzetten, dus die USB poort doet er niet toe.
Is de batterij niet plat en moet je hem even aan de pc zetten om op te laden ?

toon2410 05-08-09 21:07

Gewoon terug gaan is het beste

alfasander156 05-08-09 21:38

hoe simpel kan het zijn mensen hahah...moet er wel om lachen!

had idd een andere usb poort geprobeerd maar dat mocht niet baten, was dan wel aan de voorkant maartoch het is een andere!:D

nu de achterkant geprobeerd en hij deed het gelijk weer:rolleyes: ikke weer helmaal blij!!!

nu vraag ik me alleen wel af wat er nou fout is gegaan zou die usbpoort niet goed meer zijn ofzo?

buffelkneer 06-08-09 01:54

Die usb vooraan is via een kabel aangesloten op je moederbord van je pc. Die kan soms wel minder stroom leveren en problemen opleveren. Meestal zitten er dan ook meerdere apparaten op 1 hub.
Achteraan je pc is het een rechtstreeks op het moederbord.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.