//

Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader

Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader, Heb de audiouitgang van de carcomm niet op de radio aangesloten, nu valt het geluid van de iphone dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-09, 10:43
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader

Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader,

Heb de audiouitgang van de carcomm niet op de radio aangesloten, nu valt het geluid van de iphone dus weg als ik hem in de autolader zet.

Kan ik dit ook in de iphone wijzigen in het menu ergens? Zodat ik het interne geluid van de phone dus hou.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-09, 11:00
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Niemand?

Heb je bij andere autoladers wel geluid op de iphone zelf bij navigatie/ipod?

Kan toch niet zo zijn dat ik het geluid navigatie alleen via de autoradio kan beluisteren als ik hem in de lader heb zitten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Muziek: Geen geluid wanneer ik muziek afspeel Schepe Muziek, foto & video 1 09-06-10 11:42
Hardware: Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder iWilco iPhone Navigatie 5 23-08-09 18:36
Geen geluid wanneer ik een sms krijg!! Pascal717 iPhone algemeen 5 03-09-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.