iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Spraak opdrachten 3GS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41154-ervaring-spraak-opdrachten-3gs.html)

gserban 06-08-09 22:36

Ervaring Spraak opdrachten 3GS
 
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zou graag de hele lijst willen weten wat mogelijk is

Ik weet zelf maar 2 opdrachten.

1) muziek aan
2) Bel en dan naam persoon


maar er zijn er vast nog veel meer dus wie weet de hele lijst namelijk

speel artiest
speel album
afspeellijst *naam*
Kies + telefoonnummer (0123456789)
Shuffle

Garnaaltje 07-08-09 01:48

speel artiest/album/afspeellijst *naam*
kies/bel 06-12345678
shuffle

niet heel veel boeiends voor de rest, maar het werkt wel ! :)

iMario 07-08-09 03:18

Soms wel vervelend wanneer ik zeg ''Play song ....'' en dan gaat 'ie ''Playing artist...'' Met andere woorden: Dan gaat hij een artiest afspelen i.p.v het gevraagde nummer.

gserban 07-08-09 07:26

He bedankt voor jullie reacties zal mijn bericht ff editen en die dingen erbij zetten altijd handig om een lijst te hebben.

@Imario ja dat viel mij ook al op misschien komt hier verbetering in bij de eerst volgende opdracht

borgqueenx 05-10-09 21:02

wat voor nummer luister ik nu? zeg dit heel duidelijk anders gaat ze iemand bellen:P

ButcherJF 05-10-09 21:23

Kijk eens op pag. 42 van de gebruikershandleiding:
  • Een persoon uit de lijst met contactpersonen bellen: Zeg 'bel' of 'kies' en spreek de naam van de persoon uit. Als de persoon meerdere telefoonnummers heeft, kunt u bijvoorbeeld 'thuis' of 'mobiel' toevoegen
  • Handmatig een nummer kiezen: Zeg 'bel' of 'kies' en spreek vervolgens het telefoonnummer uit.
  • Een correctie doorvoeren: Zeg 'fout', 'niet doen', 'niet', 'nee' of 'stop'.
  • Het afspelen van muziek regelen: Zeg 'speel' of 'speel af'. Als u het afspelen wilt stoppen, zegt u 'pauze' of 'pauzeer muziek'. U kunt ook 'volgend' of 'vorig' zeggen.
  • Een album, artiest of afspeellijst afspelen: Zeg 'speel af', en zeg vervolgens 'album', 'artiest' of 'afspeellijst' en spreek de naam uit.
  • De huidige afspeellijst in willekeurige volgorde afspelen: Zeg 'shuffle'.
  • Meer informatie verkrijgen over het nummer dat wordt afgespeeld: Zeg 'hoe heet dit nummer', 'welk nummer is dit', 'wie zingt dit nummer' of 'van wie is dit nummer'.
  • Vergelijkbare nummers afspelen met Genius: Zeg 'Genius', 'speel soortgelijke af' of 'speel vergelijkbare nummers af'.
  • Stembediening annuleren: Zeg 'annuleer'.

pagr 07-10-09 18:54

Hebben jullie al de magic words gevonden om voicemail te bellen?

Het lukt me niet om het nummer te bellen die standaard onder de voicemailknop is geprogrammeerd.
Als alternatief kan ik natuurlijk het voicemail nummer ook als contact invoeren en dan voice-dialen maar dat vind ik dubbelop.

RedBull 28-10-09 12:49

hoord waarschijnlijk hier niet in deze rubriek maar toch even vragen...

mijn vrouw heeft een gewone 3g als zij een upgrade doet is de jailbraik en unlock weg
kan ze via cydia ook zoiets downloaden??
voor spraak op haar iphone

WDS001 28-10-09 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RedBull (Bericht 375873)
hoord waarschijnlijk hier niet in deze rubriek maar toch even vragen...

mijn vrouw heeft een gewone 3g als zij een upgrade doet is de jailbraik en unlock weg
kan ze via cydia ook zoiets downloaden??
voor spraak op haar iphone

Je bedoelt zoiets als dit?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.