iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone scherm zwart en reageert op niks. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41212-iphone-scherm-zwart-reageert-op-niks.html)

Gabriel Antonyo 07-08-09 20:41

Iphone scherm zwart en reageert op niks.
 
Beste mensen,

informatie over mijn iphone: iphone uit US 3 G S 16gb
firmware 3.0 redsnow en ultrasnow gebruikt


Ik had een paar dagen geleden mijn iphone unlucked en jailbreaked met redsnow en ultrasnow, mijn iphone werkte prima totdat gister de 1e mankement gebeurde was op scheveningen 30 graden(weetniet of het daardoor komt? dat die te warm werd?)

Iphone liep vast en deed heel traag totdat in de avond hij afkoelde
en langzamerhand weer normaal werkte, maar dan kijk ik opeens nr mn iphone is de scherm zwart, ik wil hem aandoen mr hij reageert niet
dus sluit ik hem aan op me laptop om via itunes te resetten.

herkent mijn laptop de iphone niet heel vaag dus probeerde ik de homebutton en de powerbutton tegelijk inte drukken voor 10sec reageert die ook niet op.. vage shit dus

kunnen jullie mij helpen?

King1987 07-08-09 21:03

 Verplaatst naar: Problemen

Tevens de schreeuwige titel aangepast!

OT: Dit klinkt als kapot, als je hem niet in DFU krijgt (zie wiki) dan zal hij het niet meer doen. DFU werkt namelijk altijd, al luisterd het wel nauwkeurig. Doet hij het niet meer, dan gewoon even terug naar de winkel.

Gabriel Antonyo 08-08-09 14:04

Shitt,, dus mij iphone is gewoon kapot gegaan??
kan het niet iets anders zijn? want hij deed het gewoon en toen opeens viel die uit?

als ik hem nr de winkel breng zien hun dat de iphone gejailbreaked is?

want als ik hem niet aan krijg, zullen zij dat ook niet krijgen toch?

evmw 08-08-09 14:42

Of ze hem aankrijgen is natuurlijk afhankelijk van wat er precies mee is. Maar als DFU mode niet lukt is er iets goed mis (tenzij het iets kleins is zoals een niet werkende knop waardoor je niet in DFU komt, maar zo'n defect zorgt niet voor uitvallen van de telefoon).

Gabriel Antonyo 08-08-09 15:37

Hmm oke, njha er is gebeurd wat er staat.
zou het misschien door die redsnow + ultrasnow komen?

En de iphone is uit de us, zouden ze me helpen als ik met de garantie + bon etc naar apple/tmobile in nl gaan?

want bijvoorbeeld met een horloge breitling uit us hebben ze me hier in nederland wel geholpen bij schaap citroen en ook nog is gratis gemaakt

evmw 08-08-09 16:47

Wat betreft het probleem, als je hem niet in DFU krijgt is het geen software maar een hardware probleem.

Apple garantie is geen wereldwijde dekking, je moet terug naar land van aankoop.

Shorty007 08-08-09 19:05

werkt t ook niet als je m "uitzet" (weenie of die nog "een beetje" aanstaat) met de sleep/awake button en de home button ongeveer 5 seconden in te houden??Dan zie je een "flikker" op je scherm zeg maar en dan staat je iphone echt uit.
Vervolgens de Home button indrukken en dan aan je pc/mac hangen......

Gabriel Antonyo 08-08-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 335619)
werkt t ook niet als je m "uitzet" (weenie of die nog "een beetje" aanstaat) met de sleep/awake button en de home button ongeveer 5 seconden in te houden??Dan zie je een "flikker" op je scherm zeg maar en dan staat je iphone echt uit.
Vervolgens de Home button indrukken en dan aan je pc/mac hangen......


Heb gedaan wat je zegt, en hij doet het !

I LOVE YOU

haha, in the future if you need help?
im here haha

Shorty007 08-08-09 21:30

haha :)
ben blij voor je :D

evmw 08-08-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gabriel Antonyo (Bericht 335668)
Heb gedaan wat je zegt, en hij doet het !

I LOVE YOU

haha, in the future if you need help?
im here haha

Dan heb je de toetscombinatie waar je het over had in je beginpost niet goed uitgevoerd, anyway top dat hij weer werkt.

Gabriel Antonyo 08-08-09 21:35

jawel, mr nu deed ik de volgende erbij ( wat dikgedrukt staat)

usb aansluiten op laptop
5 sec home +aanuit drukken daarna los laten
en de home-button ingedruk houden terwijl k kabel aansluit en toen deed die het

want gisteren sloot k de iphone aan werd hij niet herkend als apparaat

Shorty007 08-08-09 21:36

die dfu mode toetscombi is veels te ingewikkeld :p
gewoon de home butten ingedrukt houden idd en aansluiten op je pc/mac :D

Gabriel Antonyo 08-08-09 21:39

Is het mogelijk om de jailbreak eraf te halen zonder dat de simlock eraf gaat?

Shorty007 08-08-09 21:41

Nee je moet jailbreaken om te kunnen unlocken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.