//

Touchscreen 3GS: Linker kolom kapot

Touchscreen 3GS: Linker kolom kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand het volgende al meegemaakt? Witte 3GS enkele dagen na officieel in NL te zijn gehaald, net 1,5 maand oud. Probleem is dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-09, 02:31
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard Touchscreen 3GS: Linker kolom kapot

Heeft iemand het volgende al meegemaakt? Witte 3GS enkele dagen na officieel in NL te zijn gehaald, net 1,5 maand oud. Probleem is dat de linker kolom op de touchscreen vaak niet werkt. Alleen na herhaaldelijk tikken lukt het soms om een app te starten. Als ik de iPhone in horizontale modus doe en ik wil een sms tikken dan kan ik de onderste toetsenbord regels niet intikken, dus niet naar de getallenmodus, geen spatie enz. Heb online beetje gezocht meerdere mensen hebben hier last van, andere nog ervaring hiermee?

Update naar 3.0.1 niet geholpen, het is een officiele T-mobile. Heb mijn collega geadviseerd maar terug te brengen maar ben benieuwd of er meer gevallen bekend zijn omdat ik wel wil upgraden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-09, 10:57
urretje urretje is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Is je scherm nat geweest, heb het ook gehad met onderste helft van mijn scherm na een wasbeurtje, maar ik kreeg een nieuwe omdat het niet te repareren bleek, wel even restoren als je hem gejailbraked hebt.
  #3  
Oud 09-08-09, 13:34
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Terugbrengen inderdaad, is gewoon kapot. Waarschijnlijk productiefoutje als er niets 'geks' met de iPhone is gebeurd (in de zon, nat geweest etc).
  #4  
Oud 09-08-09, 22:46
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Dit is de 1e waar ik het van heb gehoord, hopelijk krijgt hij zonder problemen een nieuwe, ik stel het ff een maand uit maar,kijken of er nog meer gevallen komen.
  #5  
Oud 09-08-09, 23:13
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het probleem met de touchscreens is bij de iPhone 2G in ieder geval al erkend, waarom wachten? Zoek bij google maar eens op 'dead strip' of 'dead spot', je bent echt de enige niet.
  #6  
Oud 10-08-09, 01:18
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik bedoel wachten voor mijn overstap naar een 3Gs van mijn oude 3G... Ik ben al een tijdje actief hier maar was tot dan nog niet bekend met dit probleem. Even kijken of ik via via personeelskorting bij T-mobile kan scoren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lichtsensor(lampje) en touchscreen kapot? MichaelS iPhone algemeen 5 26-01-10 12:53
kan iPhone niet ontgrendelen 1/3de touchscreen kapot? proXify iPhone algemeen 24 06-12-09 22:07
Touchscreen kapot? MrBrightside iPhone algemeen 8 03-10-09 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.