iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Error scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41493-error-scherm.html)

thadan 12-08-09 00:38

Error scherm
 
Goedenavond iedereen.

Aangezien er hier veel slimme mensen rondsnuffelen, hebben jullie vast wel een antwoord op mijn probleem waar ik helemaal gek van word.

Het is namelijk zo dat op mijn iPhone 3g om de haverklap de melding/error komt :

dit accesoire is niet bestemd voor de i phone. Zet hem op vluchtstatus om audiovermindering te voorkomen.

Elke keer als deze melding in beeld komt stopt mijn geluid er ook weer mee. En dan op eens doet het geluid het weer.
Heel vervelend aangezien ik veel muziek wil luisteren.

Heeft iemand asjeblieft een antwoord op mijn vraag, want ik weet het niet meer.

Alvast bedankt voor de moeite.

ButcherJF 12-08-09 08:22

Waar sluit je hem op aan als je die melding krijgt?

pvdp116 12-08-09 09:33

Hallo Thadan,

Bij de uitvinders van iFactors in Rotterdam (de neppers) weten ze mij te vertellen dat ze niet weten hoe dit komt. Ik heb daar mijn originele dockstation gekocht en krijg ook deze melding. Deze krijg ik ook in mijn auto als ik de iPhone aansluit. Gewoon negeren. Het geluid van de iPhone gaat uit omdat deze word door gestuurd naar je installatie. Staat het volume hoog?






Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thadan (Bericht 336942)
Goedenavond iedereen.

Aangezien er hier veel slimme mensen rondsnuffelen, hebben jullie vast wel een antwoord op mijn probleem waar ik helemaal gek van word.

Het is namelijk zo dat op mijn iPhone 3g om de haverklap de melding/error komt :

dit accesoire is niet bestemd voor de i phone. Zet hem op vluchtstatus om audiovermindering te voorkomen.

Elke keer als deze melding in beeld komt stopt mijn geluid er ook weer mee. En dan op eens doet het geluid het weer.
Heel vervelend aangezien ik veel muziek wil luisteren.

Heeft iemand asjeblieft een antwoord op mijn vraag, want ik weet het niet meer.

Alvast bedankt voor de moeite.


Bomans 12-08-09 09:43

Een andere oplossing is om de melding te laten "verdwijnen". Ik heb het ook gedaan en werkt perfect.

https://forum.iculture.nl/f28/i...fix-guide.html

Je hebt er wel een jailbreak voor nodig.

thadan 12-08-09 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 336973)
Waar sluit je hem op aan als je die melding krijgt?

nergens. Dat komt gewoon uit zichzelf. En mijn muziek stopt dan ook. En als ik gebeld word. Doet mijn ringtone het ook niet dan.

evmw 12-08-09 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thadan (Bericht 336995)
nergens. Dat komt gewoon uit zichzelf. En mijn muziek stopt dan ook. En als ik gebeld word. Doet mijn ringtone het ook niet dan.

Als hij nergens op zit aangesloten is het een software probleem (restart je iPhone even) of anders problemen met de usb/dock-connector (kan gewoon vuil zijn).

thadan 12-08-09 11:16

Alvast bedankt voor alle reactie's.
Ik zal hetgeen proberen wat hier gezegt is.

Whacko 12-08-09 11:56

Ik krijg deze melding ook, maar dit is vrij normaal.
Betekent gewoon dat het dockingstation niet volledig compatible is met de 3G (in de 3G zijn een aantal dingen veranderd t.o.v. oudere iPods iPhone 2G). Gewoon op annuleren klikken als hij vraagt om over te schakelen naar vluchtmodus, werkt bij mij prima.

Bomans 12-08-09 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whacko (Bericht 337027)
Ik krijg deze melding ook, maar dit is vrij normaal.
Betekent gewoon dat het dockingstation niet volledig compatible is met de 3G (in de 3G zijn een aantal dingen veranderd t.o.v. oudere iPods iPhone 2G). Gewoon op annuleren klikken als hij vraagt om over te schakelen naar vluchtmodus, werkt bij mij prima.

Hij krijgt de melding als er niets is aangesloten ...

Whacko 12-08-09 12:27

Sorry, niet goed doorgelezen :D Ik zou dan inderdaad aan een software probleem denken. Misschien een keer restoren? Of de dock connector maakt contact van zichzelf (Misschien een keer laten vallen?). Maar dat zei evmw ook allemaal al :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.