//

Probleem smsen

Probleem smsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal enige tijd geleden was mijn iPhone 3G stuk en ik heb een ander toestel gekregen wat ineens in 3.0 zat. Sindsdien heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-09, 09:39
kihyeon kihyeon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard Probleem smsen

Hey allemaal

enige tijd geleden was mijn iPhone 3G stuk en ik heb een ander toestel gekregen wat ineens in 3.0 zat. Sindsdien heb ik een probleem met het smsen.. Sommige smsjes komen namelijk niet aan..
Het rare is dat dit enkel is als ik naar mijn vriendin sms, andere personen werken blijkbaar wel perfect. Als ik mijn simkaart (proximus België) in een andere gsm steek is er ook geen probleem..
Ik heb de nr van de berichtencentrale al gechecked en die staat goed. Verder heb ik getest door *R* voor mijn bericht te zetten (rapportje) en daar komt de melding delivered op terwijl dit toch niet het geval is..

In een proximuswinkel wisten ze mij te zeggen dat dit een probleem van men telefoon is, maar ik heb hier al enkele malen problemen gelezen over het niet aankomen van smsen, dus steek ik graag even mijn licht op.. Ik heb namelijk nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem..

Iemand hier toevallig meer informatie over?

Mvg,
Ki
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-09, 11:59
nicolas_iphone nicolas_iphone is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Hey,

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen kan ik naar niemand sturen. Volgens mijn provider (MV) ligt het probleem ook bij mijn Iphone (ook met FW 3.0).

Bij voorbaat dank,

Nicolas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
anoniem smsen keviiin iPhone Apps 3 04-04-11 16:19
Probleem met SMSen Ledje iPhone algemeen 6 02-01-10 21:58
SMSC - Probleem met SMSen Max Grim Archief 6 02-01-09 00:31
SMSen T-mobile Giela Odido (T-Mobile) 0 17-11-08 12:13
is het bellen én smsen of bellen óf smsen RobbSnobb Odido (T-Mobile) 15 09-10-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.