iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Loslaten chromen rand iPhone 3G (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41552-loslaten-chromen-rand-iphone-3g.html)

Christ1000 12-08-09 18:42

Loslaten chromen rand iPhone 3G
 
Een maand of 2 geleden constateerde ik dat de chromen rand van mijn iPhone los begon te laten van de achterkant.
Ik ben hiermee meteen naar de T-mobileshop bij mij in de buurt gegaan, hun waren ook van mening dat dit niet zo hoort te zijn en hebben de iPhone opgestuurd naar Solid-Vision.
Na 2 weken wachten krijg ik van Solid-Vision een brief thuis dat ze de iPhone pas repareren / vervangen nadat ik €180,- betaal, omdat het volgens hun komt omdat de iPhone gevallen is.
Dit is duidelijk niet het geval omdat er op de plek waar de rand loslaat verder geen schade te zien is.
Ik fax hiervoor het formulier terug waarop ik aangeef dat ik de iPhone in de staat waarin ik hem aangeleverd heb terug wil.
Nadat ik het toestel terug heb gekregen ben ik weer naar de T-mobileshop gegaan en daar samen met de manager van het filiaal bekeken wat verder mogelijk is.
Hij heeft toen een case aangemaakt bij Aftersales, 2 weken later kwam daar de volgende reactie op: T-mobile gaat volledig mee in het oordeel van Solid-Vision, dus er wordt verder geen actie ondernomen, case closed.
Ik was het daar natuurlijk niet mee eens en met mij de manager van de shop.
Hierop heb ik een klachtenbrief aan T-mobile geschreven, hierop kwam binnen 2 maanden nog geen reactie. Ben ik weer naar de T-mobileshop gegaan en het nogmaals met de manager besproken. Deze heeft toen opnieuw de klantenservice gebeld en het probleem omschreven.
Hem werd verteld dat ik de brief per e-mail aan T-mobile moest sturen omdat deze dan zeker bij de juiste persoon aankomt.
Dat heb ik dus gedaan.
Nu na 2 weken wachten (en er vanuit gaan dat er niets meer gaat gebeuren) belt er een dame van Aftersales met voor mij de mededeling dat ze de iPhone toch willen vervangen, dit omdat ik al jaren klant ben bij T-mobile. Het verhaal loopt dus alsnog goed af.
Kortom: Goed werk van T-mobile (al is het na veel (mis)communicaties)!

Chrisl 12-08-09 18:48

Nou, goed werk van T-Mobile, je hebt er zelf een flinke tijd voor moeten zeuren.

Na 2 maanden komen ze eindelijk over de brug, ik ben van mening dat de service waardeloos is. Je mag toch verwachten dat als het echt niet door valschade komt, dat ze niet moeilijk doen en je iPhone gewoon vervangen zoals hoort...

Garantie is en blijft garantie hoor....

Christ1000 12-08-09 18:51

Het klopt inderdaad dat ik lang mee bezig ben geweest, en het ook wel wat soepeler had kunnen gaan, maar uiteindelijk vindt ik het wel netjes dat ze hem toch vervangen.

oentje13 12-08-09 19:11

Ze moeten hem gewoon vervangen, als het binnen de garantie periode is, en jij zegt dat je hem niet hebt laten vallen...

Chrisl 12-08-09 19:25

Juist, dat proberen er onderuit te komen hangt me flink de keel uit.....

Christ1000 26-08-09 19:07

Vandaag de "nieuwe" iPhone ontvangen via de post (netjes verpakt in 3! bubbel-enveloppen). En tot mijn grote verbazing: haarscheurtjes rondom de hoofdtelefoonaansluiting! Meteen weer naar de T-mobileshop geweest en laten kijken en vrijdag ligt er weer een nieuwe..

egeltje 27-08-09 15:35

Yep ze zijn soms nog zo lollig om gebruikte toestellen op te sturen, terwijl ze een nieuwe beloven, vandaar die haarscheurtjes denk ik.

Christ1000 27-08-09 15:36

Ik wist dat het een gebruikte zou zijn, maar er zouden volgens de dame bij t-mobile alleen wat krasjes op de achterkant zitten. Dat vond ik geen probleem.
Maar dat er dan ook scheurtjes in zitten is niet acceptabel.

Vandaag (vrijdag) dus via de T-mobileshop m'n 4e ;) iPhone gekregen, deze keer ziet hij er heel netjes uit dus ik ben weer tevreden!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.