//

Loslaten chromen rand iPhone 3G

Loslaten chromen rand iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maand of 2 geleden constateerde ik dat de chromen rand van mijn iPhone los begon te laten van de achterkant. Ik ben hiermee meteen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-09, 19:42
Christ1000 Christ1000 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Helmond, Noord-Brabant
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Christ1000
Standaard Loslaten chromen rand iPhone 3G

Een maand of 2 geleden constateerde ik dat de chromen rand van mijn iPhone los begon te laten van de achterkant.
Ik ben hiermee meteen naar de T-mobileshop bij mij in de buurt gegaan, hun waren ook van mening dat dit niet zo hoort te zijn en hebben de iPhone opgestuurd naar Solid-Vision.
Na 2 weken wachten krijg ik van Solid-Vision een brief thuis dat ze de iPhone pas repareren / vervangen nadat ik €180,- betaal, omdat het volgens hun komt omdat de iPhone gevallen is.
Dit is duidelijk niet het geval omdat er op de plek waar de rand loslaat verder geen schade te zien is.
Ik fax hiervoor het formulier terug waarop ik aangeef dat ik de iPhone in de staat waarin ik hem aangeleverd heb terug wil.
Nadat ik het toestel terug heb gekregen ben ik weer naar de T-mobileshop gegaan en daar samen met de manager van het filiaal bekeken wat verder mogelijk is.
Hij heeft toen een case aangemaakt bij Aftersales, 2 weken later kwam daar de volgende reactie op: T-mobile gaat volledig mee in het oordeel van Solid-Vision, dus er wordt verder geen actie ondernomen, case closed.
Ik was het daar natuurlijk niet mee eens en met mij de manager van de shop.
Hierop heb ik een klachtenbrief aan T-mobile geschreven, hierop kwam binnen 2 maanden nog geen reactie. Ben ik weer naar de T-mobileshop gegaan en het nogmaals met de manager besproken. Deze heeft toen opnieuw de klantenservice gebeld en het probleem omschreven.
Hem werd verteld dat ik de brief per e-mail aan T-mobile moest sturen omdat deze dan zeker bij de juiste persoon aankomt.
Dat heb ik dus gedaan.
Nu na 2 weken wachten (en er vanuit gaan dat er niets meer gaat gebeuren) belt er een dame van Aftersales met voor mij de mededeling dat ze de iPhone toch willen vervangen, dit omdat ik al jaren klant ben bij T-mobile. Het verhaal loopt dus alsnog goed af.
Kortom: Goed werk van T-mobile (al is het na veel (mis)communicaties)!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-09, 19:48
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nou, goed werk van T-Mobile, je hebt er zelf een flinke tijd voor moeten zeuren.

Na 2 maanden komen ze eindelijk over de brug, ik ben van mening dat de service waardeloos is. Je mag toch verwachten dat als het echt niet door valschade komt, dat ze niet moeilijk doen en je iPhone gewoon vervangen zoals hoort...

Garantie is en blijft garantie hoor....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 12-08-09, 19:51
Christ1000 Christ1000 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Helmond, Noord-Brabant
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Christ1000
Standaard

Het klopt inderdaad dat ik lang mee bezig ben geweest, en het ook wel wat soepeler had kunnen gaan, maar uiteindelijk vindt ik het wel netjes dat ze hem toch vervangen.
  #4  
Oud 12-08-09, 20:11
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Ze moeten hem gewoon vervangen, als het binnen de garantie periode is, en jij zegt dat je hem niet hebt laten vallen...
  #5  
Oud 12-08-09, 20:25
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Juist, dat proberen er onderuit te komen hangt me flink de keel uit.....
  #6  
Oud 26-08-09, 20:07
Christ1000 Christ1000 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Helmond, Noord-Brabant
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Christ1000
Standaard

Vandaag de "nieuwe" iPhone ontvangen via de post (netjes verpakt in 3! bubbel-enveloppen). En tot mijn grote verbazing: haarscheurtjes rondom de hoofdtelefoonaansluiting! Meteen weer naar de T-mobileshop geweest en laten kijken en vrijdag ligt er weer een nieuwe..
  #7  
Oud 27-08-09, 16:35
egeltje's schermafbeelding
egeltje egeltje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: beverwijk
Berichten: 22
Standaard

Yep ze zijn soms nog zo lollig om gebruikte toestellen op te sturen, terwijl ze een nieuwe beloven, vandaar die haarscheurtjes denk ik.
  #8  
Oud 27-08-09, 16:36
Christ1000 Christ1000 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Helmond, Noord-Brabant
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Christ1000
Standaard

Ik wist dat het een gebruikte zou zijn, maar er zouden volgens de dame bij t-mobile alleen wat krasjes op de achterkant zitten. Dat vond ik geen probleem.
Maar dat er dan ook scheurtjes in zitten is niet acceptabel.

Vandaag (vrijdag) dus via de T-mobileshop m'n 4e iPhone gekregen, deze keer ziet hij er heel netjes uit dus ik ben weer tevreden!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-08-09 om 15:47. Reden: samenvoegen
Reageren

Labels
iphone 3g, schade, solid vision, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Groene rand iphone 4 camera Nitrr iPhone algemeen 0 16-08-10 14:26
Spanning op zilveren rand iPhone stekke iPhone algemeen 33 13-01-10 20:54
Kier tussen chromen rand en achterkant M artijn iPhone algemeen 2 28-12-09 00:18
Slijten / afbladderen van chromen headphone jack 3GS Laydc iPhone algemeen 3 09-10-09 15:05
Chromen rand of beeldscherm ongelijk in hoogte. erick12345678 iPhone algemeen 13 11-08-09 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.