iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41571-toe-geen-beltoon-trillen-oproep.html)

evad 12-08-09 21:58

Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep
 
Ey,
ik heb een iPhone 2g met os3.0.
En ik heb een probleem bij oproepen.

Af en toe krijg ik totaal geen bel signaal of trillen.
Er komt wel op oproep gemist.

Weet iemand hoe dit komt ?
Kan het aan de available memory liggen ( rond 10 mb ) ?

srf0611 12-08-09 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evad (Bericht 337402)
Ey,
ik heb een iPhone 2g met os3.0.
En ik heb een probleem bij oproepen.

Af en toe krijg ik totaal geen bel signaal of trillen.
Er komt wel op oproep gemist.

Weet iemand hoe dit komt ?
Kan het aan de available memory liggen ( rond 10 mb ) ?

Geen idee.
Je moet wel even je FW in je profiel updaten:
iPhone NL 8GB [FW: 2.1] [Jailbreak: Ja]
MacOS X

evad 13-08-09 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 337428)
Geen idee.
Je moet wel even je FW in je profiel updaten:
iPhone NL 8GB [FW: 2.1] [Jailbreak: Ja]
MacOS X

euhm ? wat heeft dat met mijn vraag te maken ?

john1979 13-08-09 20:21

Dit kan een softwarematige fout/probleem zijn. Een update van je firmware zou dit probleem misschien kunnen oplossen.

Advis: Doe een firmware update en kijk dan of het probleem er dan nog is.

evad 13-08-09 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 337900)
Dit kan een softwarematige fout/probleem zijn. Een update van je firmware zou dit probleem misschien kunnen oplossen.

Advis: Die een firmware update en kijk dan of het probleem er dan nog is.

naar 3.0.1 ?
zijn daar niet veel problemen mee ?

evad 22-08-09 20:31

ik heb een update met jailbrake gedaan naar 3.0.1
en ik heb nog altijd het zelfde probleem.
En ook soms als ik iemand wil bellen, laat hij zien dat ik verbonden ben, maar hoor ik geen toon of hoor ik de persoon aan de andere kant niet.

telkens als ik dit probleem heb en ik hetstart mijn iphone is het probleem even weg.

ik kijk dan voor dat ik herstart naar mijn bossprefs settings, en er staat dan altijd minder dan 10 mb Available Memory.
Als ik hem herstart is het altijd meer dan 20mb Available Memory.

Kan het zijn dat mijn 500mb partitie te klein is ofzo ?

WDS001 22-08-09 21:18

Heb je al 'ns proberen herstellen/restoren in iTunes? Dat kan in vele gevallen helpen!

evad 22-08-09 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 341777)
Heb je al 'ns proberen herstellen/restoren in iTunes? Dat kan in vele gevallen helpen!

bij de update naar 3.0.1 was toch een restore. Niet ?
Want ik moest toch alles opnieuw installeren dus... ( ik heb wel reservekopie gebruikt van voor de update )

ButcherJF 23-08-09 07:23

Een update is iets anders dan een herstel/restore.
Sowieso heb je door het gebruiken van de reservekopie eventuele softwarefouten uit de 'oude' firmware ook weer teruggezet. Mocht het probleem softwarematig zijn (wat ws. het geval is), dan heb je die oude fout daarmee weer teruggezet. Het beste is dus de iPhone na herstel als nieuwe iPhone aan te melden en daarna je apps, muziek, contacten enz. via iTunes er terug op te synchroniseren.
Denk er dan wel om dat je je belangrijke gegevens als bijv. contacten ergens hebt veiliggesteld (outlook oid).

evad 23-08-09 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 341848)
Een update is iets anders dan een herstel/restore.
Sowieso heb je door het gebruiken van de reservekopie eventuele softwarefouten uit de 'oude' firmware ook weer teruggezet. Mocht het probleem softwarematig zijn (wat ws. het geval is), dan heb je die oude fout daarmee weer teruggezet. Het beste is dus de iPhone na herstel als nieuwe iPhone aan te melden en daarna je apps, muziek, contacten enz. via iTunes er terug op te synchroniseren.
Denk er dan wel om dat je je belangrijke gegevens als bijv. contacten ergens hebt veiliggesteld (outlook oid).

Als ik herstel als nieuwe iphone, dan zijn al mij opgeslagen gegevens weg zeker ? Sms berichten, saves van games, enz. Kan ik die dan backuppen via ssh p mij mac ?

Dus het heeft niets te maken met die available memory?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.