iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41581-mail-contacten-agenda-knop-kwijt.html)

dstyle 12-08-09 23:30

Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt..
 
Hallo,

Ik heb een iphone 3g en hetzelfde probleem als mijn vader met iphone 1st gen.

In het menu 'Instellingen' hoort tussen 'Algemeen'en 'Telefoon' de knop
Mail, Contacten en Agenda te staan.

Maar dit is niet meer het geval en ik kan nou niet voor me halen wanneer dit is gebeurt. Het viel me pas net op.

We hebben iphone os 3.0 met jailbreak.

bvd,

Dennis.

Timmeh_ 13-08-09 23:03

Heb je andere instellingen-applicaties geïnstalleerd? Zoals Supreme S (Supreme Preferences), Advanced Preferences, Extended Preferences, MacSergey Preferences, etc.

dstyle 14-08-09 22:40

Nee, alleen SBSettings. Maar dat moet geen problemen geven lijkt me. Verder niemand een ander idee?

Timmeh_ 15-08-09 12:32

Wat je zou kunnen proberen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.
En anders je iPhone herstellen in iTunes.

iScorpio 15-08-09 12:37

Ga toch eens na wat voor (Cydia) programma's je hebt geïnstalleerd. Eén daarvan heeft toch waarschijnlik het .plist bestand zo aangepast dat jij die ene optie mist. Probeer, zoals Timmeh_ al aangeeft, zoveel mogelijk terug te gaan naar de originele staat van de iPhone en dan kijken of de optie weer terug komt.

dstyle 16-08-09 10:35

Het is gelukt, op timmehz manier. Ik heb de instellingen hersteld. Nadeel alleen dat ik dus categories en sbsettings opnieuw moest instellen. Maseru bedankt dus!

jaapdeknaap 27-01-10 21:57

Hier het zelfde probleem, herstellen van de instelling doet het helaas voor mij niet, ga nu maar proberen te herstellen via itunes. is wel gejailbreakt met blackra1n..is dit erg?
Ben vergeten met Cydia 'make life simple aan te klikken'
Wel mijn ECID code opgezocht met umbrella...

Of kan ik nu uitgesloten worden van toekomstige jailbreak?
Al veel gelezen maar kom er niet uit.

King1987 27-01-10 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaapdeknaap (Bericht 409828)
Hier het zelfde probleem, herstellen van de instelling doet het helaas voor mij niet, ga nu maar proberen te herstellen via itunes. is wel gejailbreakt met blackra1n..is dit erg?
Ben vergeten met Cydia 'make life simple aan te klikken'
Wel mijn ECID code opgezocht met umbrella...

Of kan ik nu uitgesloten worden van toekomstige jailbreak?
Al veel gelezen maar kom er niet uit.

Tja, dat weet niemand, het was verstandig geweest dat je dit gedaan had, maar niet getreurd, er komen hoe dan ook weer oplossingen voor.

Voornu: gewoon lekker herstellen en daarna blackra1n weer gebruiken :)

jaapdeknaap 27-01-10 23:39

Nou inderdaad voor herstel gekozen met itunes, daarna blackra1n weer gedraaid.
me mail, contacten en agenda zijn weer terug.

Alles maar weer terug zetten..
Bedankt voor de snelle reactie

jaapdeknaap 28-01-10 11:53

Ik heb uitgevonden wat het veroorzaakt (in ieder geval bij mij)

Na herstel na elk geherinstalleerd programma gekeken wanneer mail, agenda en contacten verdwenen.

Bij het installeren van de app 'Poof' via Cydia wordt automatisch het appje 'Libhide mee geinstalleerd. Deze zorgt er voor dat het verdwijnt, app even verwijderd en ja hoor daar zijn me mail, agenda, contacten instellingen weer.

Hoop dat dat jullie in de toekomst ook verder helpt.

jaapdeknaap 28-01-10 23:12

weet iemand een ander progje dan Poof? die hetzelfde doet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.