//

Sony Ericsson Rachael - Misschien toch een iPhone killer?

Sony Ericsson Rachael - Misschien toch een iPhone killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer tsja....Cydia...dat is toch voor Iphonegebruikers die niet zo tevreden zijn met de functionaliteit van hun Iphone? Once you go mac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-08-09, 01:18
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
tsja....Cydia...dat is toch voor Iphonegebruikers die niet zo tevreden zijn met de functionaliteit van hun Iphone?

Once you go mac you never go...blijf je jailbreaken bedoel je zeker....lollll

Voor de rest heb ik niets tegen de Iphone hoor.
het kan aan mij liggen maar volgens mij draai jij op windhoos en niet op mac en ook heb je geen iphone

cydia is voor toevoegingen en niet omdat we niet tevreden zijn met de iphone (de mens wil nou eenmaal altijd meer)
en cydia heeft te maken met de iphone en niet de mac zover ik weet maar ook ik kan t mis hebben hoor

de iphone vind ik persoonlijk een geweldig apparaat waar tot nu toe geen andere tel. aan kan tippen.
heb zelf een kleine tien jaar met windhoos gewerkt en alleen maar gedonder mee gehad
draai nu een jaar op mac en nog nooit geen gezeur mee gehad word niet langzaam en draait altijd vastlopers bij mij nog nooit voorgekomen.
oordelen kan als je t zelf hebt of hebt gehad

mocht je het wel hebben dan moet je t een en ander gaan aanpassen op je profiel

dus idd once you go mac you never go back
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-08-09, 14:25
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Ik draai inderdaad op Windows. Ik heb meerdere pc's en heb nooit gedonder. Komt waarschijnlijk omdat het mijn werk is en ik meer verstand van windows als van mac's heb. Veel problemen met Windows zijn overigens te wijten aan derden.

De opmerking once you go mac klopt niet helemaal want ik doelde op de Iphone. En dat zijn 2 verschillende zaken. Ik heb ook geen Iphone in mijn bezit. Dat betekent niet dat ik het apparaat niet ken. Omdat ik van plan was om het apparaat aan te schaffen ( het is onmiskenbaar een mooi apparaatmet veel handigheden) ben ik met het apparaat van een vriendin (3Gs) aan het testen geslagen. Ook heb ik aardig wat op dit forum gelezen. Overigens vind ik de Iphoneclub een hele goede website en adviseer ik elke Iphonefreak om hier te gaan snuffelen.

Tijdens het testen en bij het lezen van deze website ben ik helaas zoveel tekortkomingen tegengekomen dat ik besloot om het apparaat nu nog nietaan te schaffen. De 2 jaarscontracttermijn bij TMobile, geslotenheid van Apple, geen flashondersteuning, agenda die tekort schiet, slechte bluetooth, tethering geblokkeerd en vooral de belabberde ontvangst speelden mee.
Als dit soort zaken bij een volgende Iphone opgelost worden overweeg ik zeker om over te stappen want de userinterface vind ik super.
Voorlopig wacht ik dus even.

Wat het besturingssysteem van de Macs betreft kan ik weinig zeggen want meer dan af en toe uitproberen ervaring heb ik er niet mee en dan kan ik dus geen oordeel geven.

Wat mij wel opvalt is dat Windowsmensen "wijmensen"zijn en Apple mensen zijn "ikmensen". In de automatiseringswereld wordt dit gedeeld. Het valt me vaak op wat voor denigrerend gedrag Apple gebruikers jegens Windowsgebruikers hebben. Vaak ook nog slecht onderbouwd ook. Andersom is dat zelden of nooit het geval. Beide concepten hebben hun sterke en zwakke punten en ieder moet een keuze maken.
Zelf heb ik nooit vastlopers op een pc gehad. Maar ik installeer ook geen rommel.

Wat betreft Cydia. Mijn kennis van jailbraken is far below zero in vergelijking met de Iphonefans hier. Mijn persoonlijke mening is echter dat als ik een apparaat koop het gelijk goed moet zijn en ik het niet op welke manier dan ook wil kraken. Vroeger was ik lid van de hacktick en vond ik dat soort zaken leuk om te doen maar tegenwoordig wil ik dat apparatuur vanaf aankoop goed werkt.
Het is overigens jammer van het concept dat het nodig is want ik ben van mening dat als Apple de verbeteringen/toevoegingen uitvoert die iedereen wil (En ik denk dat die lijst niet zo groot is en allang bekend is) én daarbij ook niet aan een provider worden gekoppeld ze met de Iphone een véle malen groter marktaandeel zouden kunnen krijgen. Het potentieel van het apparaat zie ik wel, alleen jammer dat het beleid van Apple zo absurd en protectionisch is.
Als Microsoft de streken uit zou halen die Apple doet zouden de miljardenboetes niet van de lucht zijn. Omdat Apple een relatief kleine speler is wordt er bij hun door de vingers gekeken. Dit kan overigens door Europese wetgeving die kleine spelers anders behandelt als grote spelers.

Om weer terug te komen op de Iphone (ik dwaalde af) Ik vind het hardstikke leuk dat jij en vele anderen zo tevreden zijn over hun Iphone. Het kan natuurlijk zijn dat jij andere eisen aan je toestel stelt. Voorlopig glimlach ik als vrienden van mij geen verbinding krijgen met hun Iphone en ik gewoon op 3G aan het internetten ben.

Maar ja, misschien is het zo dat bij de volgende Iphone ik er ook eentje aanschaf...het concept is goed.
  #23  
Oud 24-08-09, 15:46
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Even een kleine toevoeging

Waarom de Iphone een statussymbool is - news - ZDNet - pagina: 1
  #24  
Oud 30-08-09, 04:02
bugmenot1 bugmenot1 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

Sony Ericsson Rachael (Phone Arena)

sony ericsson Rachael speccs
  #25  
Oud 30-08-09, 12:45
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

De specs van de Rachael zijn geweldig maar zeggen natuurlijk niet alles. Het gaat om de combinatie met de software. De Iphone is een voorbeeld van een apparaat met relatief slechte specs maar die door een goed OS toch een hele goede bruikbaarheid heeft.

I wil altijd eerst een review lezen voordat ik een toestel koop.
Gezien het feit dat de Experia X2 wel heelllll erg lang rondgewaard heeft voordat hij echt kwam denk ik dat het weleens lang kon duren voordat de X3 komt.

Jammer, want ik had hem graag naast de Nokia N900 getest gezien.
  #26  
Oud 19-09-09, 20:11
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ziet er mooi uit, alleen vind ik Android een niet zo'n heel mooi systeem. Vaak doet het me nog denken aan de wat oudere mobieltjes. Maar goed, design zelf ziet er top uit en tot nu toe goede specs.

Dit toestel ziet er veel belovend uit, maar kwa software denk ik dat de iPhone toch nog steeds een beetje voorop ligt.
  #27  
Oud 19-09-09, 20:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Ik draai inderdaad op Windows. Ik heb meerdere pc's en heb nooit gedonder. Komt waarschijnlijk omdat het mijn werk is en ik meer verstand van windows als van mac's heb. Veel problemen met Windows zijn overigens te wijten aan derden.

De opmerking once you go mac klopt niet helemaal want ik doelde op de Iphone. En dat zijn 2 verschillende zaken. Ik heb ook geen Iphone in mijn bezit. Dat betekent niet dat ik het apparaat niet ken. Omdat ik van plan was om het apparaat aan te schaffen ( het is onmiskenbaar een mooi apparaatmet veel handigheden) ben ik met het apparaat van een vriendin (3Gs) aan het testen geslagen. Ook heb ik aardig wat op dit forum gelezen. Overigens vind ik de Iphoneclub een hele goede website en adviseer ik elke Iphonefreak om hier te gaan snuffelen.

Tijdens het testen en bij het lezen van deze website ben ik helaas zoveel tekortkomingen tegengekomen dat ik besloot om het apparaat nu nog nietaan te schaffen. De 2 jaarscontracttermijn bij TMobile, geslotenheid van Apple, geen flashondersteuning, agenda die tekort schiet, slechte bluetooth, tethering geblokkeerd en vooral de belabberde ontvangst speelden mee.
Als dit soort zaken bij een volgende Iphone opgelost worden overweeg ik zeker om over te stappen want de userinterface vind ik super.
Voorlopig wacht ik dus even.

Wat het besturingssysteem van de Macs betreft kan ik weinig zeggen want meer dan af en toe uitproberen ervaring heb ik er niet mee en dan kan ik dus geen oordeel geven.

Wat mij wel opvalt is dat Windowsmensen "wijmensen"zijn en Apple mensen zijn "ikmensen". In de automatiseringswereld wordt dit gedeeld. Het valt me vaak op wat voor denigrerend gedrag Apple gebruikers jegens Windowsgebruikers hebben. Vaak ook nog slecht onderbouwd ook. Andersom is dat zelden of nooit het geval. Beide concepten hebben hun sterke en zwakke punten en ieder moet een keuze maken.
Zelf heb ik nooit vastlopers op een pc gehad. Maar ik installeer ook geen rommel.

Wat betreft Cydia. Mijn kennis van jailbraken is far below zero in vergelijking met de Iphonefans hier. Mijn persoonlijke mening is echter dat als ik een apparaat koop het gelijk goed moet zijn en ik het niet op welke manier dan ook wil kraken. Vroeger was ik lid van de hacktick en vond ik dat soort zaken leuk om te doen maar tegenwoordig wil ik dat apparatuur vanaf aankoop goed werkt.
Het is overigens jammer van het concept dat het nodig is want ik ben van mening dat als Apple de verbeteringen/toevoegingen uitvoert die iedereen wil (En ik denk dat die lijst niet zo groot is en allang bekend is) én daarbij ook niet aan een provider worden gekoppeld ze met de Iphone een véle malen groter marktaandeel zouden kunnen krijgen. Het potentieel van het apparaat zie ik wel, alleen jammer dat het beleid van Apple zo absurd en protectionisch is.
Als Microsoft de streken uit zou halen die Apple doet zouden de miljardenboetes niet van de lucht zijn. Omdat Apple een relatief kleine speler is wordt er bij hun door de vingers gekeken. Dit kan overigens door Europese wetgeving die kleine spelers anders behandelt als grote spelers.

Om weer terug te komen op de Iphone (ik dwaalde af) Ik vind het hardstikke leuk dat jij en vele anderen zo tevreden zijn over hun Iphone. Het kan natuurlijk zijn dat jij andere eisen aan je toestel stelt. Voorlopig glimlach ik als vrienden van mij geen verbinding krijgen met hun Iphone en ik gewoon op 3G aan het internetten ben.

Maar ja, misschien is het zo dat bij de volgende Iphone ik er ook eentje aanschaf...het concept is goed.
Ik draai ook op een Windows maar dat komt meer omdat het meeste gewoon voor Windows word gebouwd en ik anders toch nog wel wat dingen mis.

iPhone ontvangst is bij mij wel goed hoor, bluetooth geen problemen mee en thetering was nooit geactiveerd. Alleen het hacken ervan om het werkend te krijgen is geblokkeerd. Apple zet tethering op bepaalde iPhone's pas aan als de provider dat goed vind (in dit geval T-Mobile). De netwerken van T-Mobile zijn nog niet klaar voor tethering, van daar.

En bedenk daarnaast, mensen gaan niet overal posten dat alles wel werkt. Als er problemen zijn word dat alleen maar gepost. Is met elke telefoon zo. Verder word Cydia alleen maar gebruikt om nog meer functionaliteit toe te voegen, niet om dat de iPhone niet goed werkt.

En zoals ik al zei, ik gebruik Windows maar op sommige punten over de iPhone zit je toch echt fout.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 19-09-09 om 20:17.
  #28  
Oud 20-09-09, 01:14
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Zoals ik net in een ander topic ook schreef; aan specs heb je niet echt heel veel. Het is leuk, maar volgend jaar heeft Sony Ericsson weer een nieuwer model en laten ze dit model links liggen qua updates of nieuwe software. Ik vind het meest geweldige aan de iPhone nog wel dat het altijd met zijn tijd mee kan gaan en als je dan toch een nieuwe iPhone koopt kan je de software van je vorige iPhone gewoon blijven gebruiken op je nieuwe telefoon. Dat moet ik bij Sony, Nokia, LG en noem maar op nog zien gebeuren.
  #29  
Oud 20-09-09, 14:33
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Daar heb je ene heel belangrijk punt van de Iphone.
Dorodat hij eigenlijk steeds hetzelfde blijft en oude phones lan mee kunnen draaien heeft hij een pluspunt ten opzichte van de andere merken.
De Iphoen evolueert, weliswaar langzaam ...maar door de revoluties bij andere merken zijn de oudere modellen niet zoveel meer waard.
  #30  
Oud 20-09-09, 18:26
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Daar heb je ene heel belangrijk punt van de Iphone.
Dorodat hij eigenlijk steeds hetzelfde blijft en oude phones lan mee kunnen draaien heeft hij een pluspunt ten opzichte van de andere merken.
De Iphoen evolueert, weliswaar langzaam ...maar door de revoluties bij andere merken zijn de oudere modellen niet zoveel meer waard.
Je weet het allemaal mooi te vertellen .. Ben overgestapt van een htc naar de Iphone en daardoor van een hp laptop naar macbook. Een 300% verbetering voor beide apparaten.
Ik vind het enorm belangrijk dat mijn producten goed werken en niet vastlopen op kritische momenten.. Met Apple nog nooit gebeurd.
Al 3 jaar wacht ik op de iPhone killer, maar nog niet gezien.. heb je zelf al een tijdje gespeeld met mac of iPhone?Dan begrijp je vast wat ik bedoel.
  #31  
Oud 21-09-09, 03:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Je weet het allemaal mooi te vertellen .. Ben overgestapt van een htc naar de Iphone en daardoor van een hp laptop naar macbook. Een 300% verbetering voor beide apparaten.
Ik vind het enorm belangrijk dat mijn producten goed werken en niet vastlopen op kritische momenten.. Met Apple nog nooit gebeurd.
Al 3 jaar wacht ik op de iPhone killer, maar nog niet gezien.. heb je zelf al een tijdje gespeeld met mac of iPhone?Dan begrijp je vast wat ik bedoel.
Ik snap het niet hoor.Je spreekt van; ik wacht op een iphone killer?Waarom wachten als je tevreden bent met de killer zelf al,snap je hem?

Voor mij is de iphone gewoon top,niet perfect maar wel top.Beste gebruiksgemak,veel apps,veel mogelijkheden,goede scrolsysteem om mee te surfen enz...
  #32  
Oud 21-09-09, 09:08
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik snap het niet hoor.Je spreekt van; ik wacht op een iphone killer?..
Haha bedoel het ook meer van.. ze roepen iphone killer al 3 jaar tegen zoveel toestellen,dus eerst zien dan geloven. Ik houdt het bij mn iPhone,geeft me het meeste plezier.
  #33  
Oud 21-09-09, 12:52
Timboo Timboo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 19
Standaard

Ziet er goed uit, mijn mening is dat er echter nooit een goede iphone killer op de markt zal komen.
Ik dacht met mijn huidige telefoon (Xperia X1) een aardige stap in de richting gemaakt te hebben, maar helaas.
Heb toch de knoop door gehakt om toch een Iphone 3G aan te schaffen.
Het ziet er allemaal erg gelikt uit bij de Racheal, wat mij alleen altijd erg tegen houd is het namaken van de feeling en de interface van de iphone.
Neem nou bijv. de belachelijke LG Arena, de vormgevers daar zijn niet erg innovatief als ik het zo mag omschrijven.
  #34  
Oud 21-09-09, 19:19
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Je weet het allemaal mooi te vertellen .. Ben overgestapt van een htc naar de Iphone en daardoor van een hp laptop naar macbook. Een 300% verbetering voor beide apparaten.
Ik vind het enorm belangrijk dat mijn producten goed werken en niet vastlopen op kritische momenten.. Met Apple nog nooit gebeurd.
Al 3 jaar wacht ik op de iPhone killer, maar nog niet gezien.. heb je zelf al een tijdje gespeeld met mac of iPhone?Dan begrijp je vast wat ik bedoel.
Je begrijpt me niet. Met oudere modellen heb ik het over de andere merken.
Ik heb wel degelijk intensief getest met een Iphone 3Gs. Hetis ook de reden dat ik hier ben. Ik wilde een 3Gs, heb veel gelezen, vragen gesteld en een dag een 3Gs van een vriendin geleend.
En wat bleek, naast de slechte ontvangst voldeed hij op een aantal punten voor mij niet.
Ik kijk wat ik met een toestel wil en of hij dat kan doen zonder bijvoorbeeld een jailbreak uit te voeren. Ik koop een toestel niet om hip te zijn om of ergens bij te horen.

Dat kan voor een ander natuurlijk anders zijn.

Iphonekiller tsja...die komt er niet. Mensen willen een appeltje erop!! Lees in het forum waar een killer aan moet voldoen en je moet gewoon lachen. Als sommige mensen al klagen dat ze ergens bijvoorbeeld 2 maal op moeten klikken ipc éénmaal zegt het mij al genoeg.
Voor mij hoeft er geen appeltje op en het hoeft geen killer te zijn dus laat de HTC Leo 3 , de Sony Ericsson Rachael en de Nokia N900 maar komen.

Wat betreft de Mac computers kan ik geenoordeel geven. Mijn ervaring met Macs beperkt zich tot een half uurtje spelen in een Apple shop (Kando) Dat is niet voldoende om te vergelijken.

Beroepsmatig geef ik weleesn ondersteuning aan mensen met Windows en 95% van de problemen komt door domme acties van de gebruikers.
En mensen die Windows bashen raad ik altijd aan om het volgende artikel eens te lezen Meeste lekken ontdekt in Mac OS X en Linux - itprofessional - ZDNet - pagina: 1
Over zaken als sata bugs heb ik het dan niet eens.
Tegenwoordig komen Applegebruikers erachter dat hun OS ook bevattelijk is voor malware. Daarbij vergetend dat het eerste virus wat geschreven werd al voor een Mac was. Oke, het windows platform wordt meer geexploiteerd omdat er nu eenmaal meer gebruikers zijn. Maar als de verhouding andersom zou zijn lag nou iedereen te klagen over de Mac.

Ik vind het MacOs gewoon een ander smaakje, net als bijvoorbeeld Linux Ubuntu. En voor ieder is een doelgroep.
Laten we ieder blij zijn met het OS wat we graag gebruiken en laten we ons niet verlagen om maar te roepen dat het systeem wat jij juist niet hebt slechter zou zijn.
Het zegt meer over jezelf dan over een systeem.
  #35  
Oud 21-09-09, 19:53
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Iphonekiller tsja...die komt er niet. Mensen willen een appeltje erop!!
Welnee joh, onzin. Nu bepaal jij voor Apple gebruikers dat alles wat Apple is goed zou zijn. Dat lees ik ook veel op tweakers dat mensen die Apple spullen hebben opeens fanboys zijn, dat alles wat Apple is heilig zou zijn.
Geloof me, ook iPhone mensen hier zijn kritisch en niet altijd tevreden..lees de anti-apple topics maar eens. Het grootste gedeelte hier is ontevreden over Microsoft (Win.Mobile) en kiezen voor een goeie vervanging (iPhone).

Citaat:
dus laat de HTC Leo 3 , de Sony Ericsson Rachael en de Nokia N900 maar komen.
Helemaal mee eens, laat maar komen. Concurrentie houdt Apple scherp en er is altijd nog een markt die geen Apple wil.

Citaat:
Beroepsmatig geef ik weleesn ondersteuning aan mensen met Windows en 95% van de problemen komt door domme acties van de gebruikers.
En mensen die Windows bashen raad ik altijd aan om het volgende artikel eens te lezen Meeste lekken ontdekt in Mac OS X en Linux - itprofessional - ZDNet - pagina: 1
Ga geen discussie beginnen, maar werk zelf voor een automatiseringsbedrijf en geef iedere dag ondersteuning en ..zucht.. wat een drama's. Bij iedere update, patch en of nieuwe MS versie zoveel problemen. Pc's die traag worden na een jaar, registerproblemen,driver problemen
Niemand levert een perfect systeem en het is maar net waar je genoegen mee neemt.
Ik vind persoonlijk dat de nieuwe Leopard voor een leuke prijs wordt verkocht. Helaas kan je dat van Vista niet zeggen.

Citaat:
laten we ons niet verlagen om maar te roepen dat het systeem wat jij juist niet hebt slechter zou zijn.
Het zegt meer over jezelf dan over een systeem.
Precies.. moet daar ook altijd om lachen. De fanboys tegen de M$Windhoos gebruikers. Haha

Mijn persoonlijke ervaring heb ik je vertelt en geniet elke dag van mn laptop en als jij elke dag van je Windows pc geniet zijn we beide gelukkige mensen ;-)

Laatst gewijzigd door marcoryn; 21-09-09 om 19:56.
  #36  
Oud 21-09-09, 21:33
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Leopard is inderdaad lekker geprijsd. Ik zou willen dat windows 7 voor die prijs in de winkel kwam. Helaas...........
Maar ja, bij Apple is de hardware weer aande dure kant.
Er is altijd wat om te klagen.

Overigens vind ik het jammer dat de Iphone niets voor mij is want de userinterface vind ik nog steeds super.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is De Sony Ericsson HBH-PV705 headset compatible met Iphone 4? vandelangerak iPhone accessoires en onderdelen 0 23-04-11 09:18
Van Sony Ericsson naar Iphone Brey iTunes 3 11-07-09 12:16
Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1? Enckie iPhone algemeen 6 16-08-08 15:20
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.