//

Geen service"

Geen service" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn jailbreak 3.0 goed uit te voeren heb ik geen service meer of geen netwerk, mijn simkaart zit erin, etc. Moet ik het terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-09, 13:17
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard Geen service"

Na mijn jailbreak 3.0 goed uit te voeren heb ik geen service meer of geen netwerk, mijn simkaart zit erin, etc. Moet ik het terug instellen ofzo? Na m'n iPhone te rebooten komt er normaal ontgrendelen op, nu niet dus waar moet ik het terug instellen ofzo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-09, 15:09
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Hmm hoort niet zo te zijn. Heb je ook een unlock gedaan? Hoe heb je je jailbreak gedaan? redsn0w? is jouw toestel orgineel simlock vrij? Ik vermoed dat je een turbosim of dergelijke hebt, dus een mod aan je simkaart die ervoor zorgt dat je iphone ermee om kan gaan. Dit werkt niet automatisch met 3.0 als het ook met 2.2 heeft gewerkt.
  #3  
Oud 13-08-09, 15:17
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Unlock heb ik normaal gezien toch gedaan, jailbreak is gedaan met redsn0w met de handleiding hier en het is origineel simlock vrij dacht ik.
  #4  
Oud 13-08-09, 15:23
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

"Unlock heb ik normaal gezien toch gedaan" Wat bedoel je hiermee? Dat je het wel gedaan hebt of niet? Heb je ultrasn0w geinstalleerd? Is je simkaart onbeschadigd of onverandert? Heb je de telefoon nieuw gekocht?
  #5  
Oud 13-08-09, 15:28
rumble101 rumble101 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 36
Standaard

Al 4 dagen 'No Service' met zowel Mobistar als Proximus, zie deze topic: link
Momenteel wel ontvangst als ik 3G activeer.
  #6  
Oud 13-08-09, 15:29
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ultrasn0w is niet geïnstalleerd en m'n simkaart is onbeschadigd en onveranderd, ik heb hem al een jaar ong.
  #7  
Oud 13-08-09, 15:39
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Misschien een andere simkaart proberen, anders ben ik bang dat een restore nodig is, en het spul opnieuw doen. Maar heb je de telefoon zelf uit de winkel gehaald of heb je hem van een ander gekocht, want in sommige telefoons is een chip ingelijmd die de telefoon voor simlockvrij liet doorgaan. Als dit niet het geval is en hij deed het altijd wel, dan moet je moet je dus een restore uitvoeren en kijken of je ontvangst terug is. als dit het geval is: probeer de jailbreak opnieuw.
  #8  
Oud 13-08-09, 21:48
remonman remonman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 4
Standaard

Ik zit met het zelfde probleem. Ben nu al 4 dagen bezig werkte goed met 3.0 de upgrate naar 3.01 ging mis zat helemaal vast. Uit eindelijk weer aan de praat gekeregen maar Ultrasn0w werkt niet goed. Als je op forum van DevTeam kijkt zijn er meer mensen die hier last van hebben en de oplossing blijkt te zijn om "Ultras0w 0.8.dev" op de rout van je iphone te installeren in de autounstall map. Maar het probleem is dat deze nergens meer te vinden is. DUS WIE KAN MIJ AAN "ULTRASN0W0.8.DEV" helpen.

alvast bedankt,
  #9  
Oud 13-08-09, 23:32
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Problem solved, ik heb hem gewoon nog is hersteld en de jailbreak terug uitgevoerd. Zie ook dat je de laatste versie van iTunes hebt.
  #10  
Oud 15-08-09, 11:10
Pieter O. Pieter O. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: sint-niklaas
Berichten: 11
Standaard Geen Service - iPhone 3GS 16gb

Heb een iPhone 3gs en deze geeft regelmatig "Geen Service", binnensteken? Of krijg je 'm dan onhersteld terug?

Iemand idee of dit een garantie kwestie is?

Groetjes!
  #11  
Oud 15-08-09, 11:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter O. Bekijk bericht
Heb een iPhone 3gs en deze geeft regelmatig "Geen Service", binnensteken? Of krijg je 'm dan onhersteld terug?

Iemand idee of dit een garantie kwestie is?

Groetjes!
Als je een oude SIM hebt even nieuwe bestellen. Als restore van de firmware niet helpt zal het garantie kwestie moeten zijn.
  #12  
Oud 15-08-09, 11:40
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Was 4 weken geleden met mijn iPhone 3G op reis naar Frankrijk en daar had ik nergens bereik terwijl mijn vriend wel altijd 4 streepjes met zijn oude nokia had.
  #13  
Oud 15-08-09, 12:25
Pieter O. Pieter O. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: sint-niklaas
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Als je een oude SIM hebt even nieuwe bestellen. Als restore van de firmware niet helpt zal het garantie kwestie moeten zijn.
heb een heel recente sim en firmware is volledig up-to-date ... telefoon had dit in het begin ook helemaal niet... vreemd gevalletje Ligt ook niet aan 't netwerk daar mijn vriendin mijn "oude" 3g nu heeft en deze geen problemen heeft...
  #14  
Oud 15-08-09, 12:34
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter O. Bekijk bericht
heb een heel recente sim en firmware is volledig up-to-date ... telefoon had dit in het begin ook helemaal niet... vreemd gevalletje Ligt ook niet aan 't netwerk daar mijn vriendin mijn "oude" 3g nu heeft en deze geen problemen heeft...
Je hebt wel een telefoon geschikt voor je sim (simlockvrij, danwel lock van je eigen provider) neem ik aan?
  #15  
Oud 15-08-09, 12:35
Pieter O. Pieter O. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: sint-niklaas
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Je hebt wel een telefoon geschikt voor je sim (simlockvrij, danwel lock van je eigen provider) neem ik aan?
Ja zeker, ben van België, dus geen simlock...
  #16  
Oud 15-08-09, 12:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter O. Bekijk bericht
Ja zeker, ben van België, dus geen simlock...
Dan zou ik toch maar even teruggaan.

Laatste wat je nog kan proberen is SIM in andere telefoon en dan weer terug in je iPhone doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 22:51
gebruik voor nummerportering / "geen service" MaDgfx Odido (T-Mobile) 14 28-03-09 21:52
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19
Sinds update naar 2.2 '"Geen Service'" asayaga iPhone algemeen 9 19-12-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.