//

Datakabel kapot.

Datakabel kapot. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3gs vanaf dag 1 en ik wil hem vandaag aan de macbook hangen en wat blijkt. Aan de kant waar je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-09, 21:37
Snurpy Snurpy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Winschoten
Berichten: 8
Standaard Datakabel kapot.

Ik heb een iPhone 3gs vanaf dag 1 en ik wil hem vandaag aan de macbook hangen en wat blijkt. Aan de kant waar je de iPhone vastmaakt laat het snoer los van het witte rechthoekige dingetje. Nu is mijn vraag zit er ook garantie op? Wel apart dat ik dit nooit eerder had met mijn eerdere iPods.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-09, 00:13
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Ik heb hetzelfde, overmatig gebruik Ik gebruik nu gewoon het snoertje van m'n iPod nano (2nd gen.). Alle oude iPod/iPhone-snoeren kan je gewoon gebruiken, misschien een tip? Of je er garantie op hebt zal je moeten navragen bij de winkel van aankoop.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snurpy Bekijk bericht
Wel apart dat ik dit nooit eerder had met mijn eerdere iPods.
Als je de snoertjes van de iPod en van de iPhone naast elkaar houdt, zal je zien dat de verbinding van het snoer anders is. Die van de iPods zijn een stuk steviger, die van de iPhone dunner.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 14-08-09, 23:22
Snurpy Snurpy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Winschoten
Berichten: 8
Standaard

Ben naar de belcompany geweest en daar zeiden ze "daar doen we geen uitspraak over. Moet je T-Mobile maar bellen" alsof ik een journalist was met een kritische vraag. Na een kwartier bij T-Mobile in de wacht gestaan te hebben ben ik er maar mee opgehouden. Ik ga binnenkort wel naar een apple store waar ze de boel hopelijk beter kunnen regelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kapot?? ericb iPhone algemeen 1 31-07-09 21:54
Kapot? Rabin20 Unlock [archief] 4 14-04-08 01:49
vuil in iphone datakabel opening CHILLL iPhone algemeen 0 04-03-08 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.