iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mobiel datanetwerk niet zichtbaar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41638-mobiel-datanetwerk-niet-zichtbaar.html)

labo46 13-08-09 20:44

Mobiel datanetwerk niet zichtbaar
 
Ik wil instellingen (KPN) doen om mms berichten te versturen, maar het mobiele datanetwerk staat er niet bij:confused::confused::confused::confused:

ik ga naar instellingen - algemeen - netwerk - en dan zou er mobiele datanetwerk moeten staan, maar bij mij niet!

wat kan of moet ik doen

Timmeh_ 13-08-09 23:18

Als je de functie zoekt om MMS aan te zetten, moet je niet bij het mobiele datanetwerk zijn.. Mobiele datanetwerk is 3G/GPRS/(EDGE) en Wi-Fi, MMS maakt daar geen gebruik van. Of begrijp ik je vraag nu niet?

MMS-instellingen:
Instellingen > Berichten > MMS-Berichten

Mobiele Datanetwerk-instellingen:
Instellingen > Algemeen > Netwerk

labo46 14-08-09 21:09

nee als ik instellingen moet invoeren...dan staat er mobiele datanetwerk niet bij.

En mms-instellingen geeft ie ook niet aan:(:confused:


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 337987)
Als je de functie zoekt om MMS aan te zetten, moet je niet bij het mobiele datanetwerk zijn.. Mobiele datanetwerk is 3G/GPRS/(EDGE) en Wi-Fi, MMS maakt daar geen gebruik van. Of begrijp ik je vraag nu niet?

MMS-instellingen:
Instellingen > Berichten > MMS-Berichten

Mobiele Datanetwerk-instellingen:
Instellingen > Algemeen > Netwerk


Timmeh_ 14-08-09 22:06

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labo46 (Bericht 338306)
nee als ik instellingen moet invoeren...dan staat er mobiele datanetwerk niet bij.

En mms-instellingen geeft ie ook niet aan:(:confused:

Nu snap ik je vraag niet meer.. :confused: Wanneer moet je dan instellingen invoeren? In beide gevallen zijn het schakelaars.. Bedoel je dat bij jou de schakelaars niet zichtbaar zijn? Ik heb twee screenshots van de instellingen erbij gedaan.

labo46 14-08-09 22:56

oh sorry,,,maar dat bedoel ik, de schakelaars zijn niet zichtbaar;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 338334)
Nu snap ik je vraag niet meer.. :confused: Wanneer moet je dan instellingen invoeren? In beide gevallen zijn het schakelaars.. Bedoel je dat bij jou de schakelaars niet zichtbaar zijn? Ik heb twee screenshots van de instellingen erbij gedaan.


Timmeh_ 15-08-09 12:34

Wat je zou kunnen proberen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.
En anders je iPhone herstellen in iTunes.

markzijlstra 25-09-09 08:19

Ik heb hetzelfde probleem bij een iPhone 3G, nadat er geupdate was naar 3.1 is bij mij ook de optie verdwenen om het netwerk in te stellen zoals in bovenstaande screenshot te zien is.

Ik heb alle instellingen hersteld, opnieuw 3.1 geinstalleerd, ik heb inmiddels zelfs gedowngrade naar 3.0. Heeft echter allemaal niet geholpen. In de telefoon zit een T-Mobile web 'n' walk kaart, voor het internet moet echter apart betaald worden.

Graag jullie hulp, alvast bedankt.

Tuur 09-03-10 22:30

Ik snap je vraag want ik heb een 2G en een 3GS, bij de 2G zie je onder "Instellingen/Algemeen/Netwerk" wel een Kopje 'Mobiel datanetwerk staan maar bij de 3 GS niet.
Waarom is dat?? Heb 'm niet gejailbraikt en de versie 3.1.3 erop

Suriboy777 17-03-10 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 424762)
Ik snap je vraag want ik heb een 2G en een 3GS, bij de 2G zie je onder "Instellingen/Algemeen/Netwerk" wel een Kopje 'Mobiel datanetwerk staan maar bij de 3 GS niet.
Waarom is dat?? Heb 'm niet gejailbraikt en de versie 3.1.3 erop

Is er al een oplossing om onder 3.1.2 "Mobiel Datanetwerk" weer zichtbaar te krijgen?

bimi 01-04-10 11:34

Ik zit ook met hetzelfde probleem! Heb sinds vandaag een apart internetabb via Ben (t-mobile netwerk) en wil nu mijn instellingen goed zetten via: instellingen> algemeen>netwerk, dan zou er eigenlijk een kopje mobiel datanetwerk moeten staan... Maar die staat er bij mij ook niet bij.. Dus dan kan ik mij instellingen ook niet invoeren :(
Iemand een oplossing?

Tuur 01-04-10 12:02

Achteraf bij mij niet nodig geweest, via mail kan je alles instellen.....

J-me 01-04-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 432860)
Achteraf bij mij niet nodig geweest, via mail kan je alles instellen.....

hey hoe heb je via mail dingen kunnen instellen?

bimi 01-04-10 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 432860)
Achteraf bij mij niet nodig geweest, via mail kan je alles instellen.....

Hoezo via mail kun je alles instellen? Ik kan nog steeds niet op internet en de schakelaar 'mobiel datanetwerk' is bij mij nog steeds niet zichtbaar.

Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat ik mijn toestel in belgie heb gekocht?

Tuur 01-04-10 12:49

Tabblad niet nodig....
Via instellingen en dan mail aanklikken, daar waar je je account mee invoert.......je pop inkomend is afhankelijk van je mailprovider en je uitgaande smtp is ALTIJD smtp.gprs.t-mobile.nl

Succes,
anders gewoon zoeken via forum, staat genoeg over geschreven....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.