//

Gegevens kwijt

Gegevens kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zaterdag stopte mijn iPhone er ineens mee, nadat ik een foto had gemaakt, klikte ik op de bovenste knop om hem te vergrendelen. Vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-09, 18:36
pp-nl pp-nl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Gegevens kwijt

Afgelopen zaterdag stopte mijn iPhone er ineens mee, nadat ik een foto had gemaakt, klikte ik op de bovenste knop om hem te vergrendelen. Vervolgens kon ik met geen mogelijkheid meer het apparaat aankrijgen.

Thuis aangekomen de telefoon aan de computer gehangen, iTunes gaf aan dat hij hem niet kon lezen en kon er dus ook niets mee. Vervolgens dus in de DFU modus gegaan en de iPhone hersteld. Resultaat, de circa 100! foto's van die dag kwijt.

Sinds zaterdag ben ik op zoek naar een manier om dit te recoveren, onder andere door het te mounten als netwerkschijf en het via ftp te benaderen. Ik kan echter niets vinden om de gegevens terug te vinden. Het lijkt me dat dit toch moet lukken, als je je computer formatteerd kun je immers ook 90% van je bestanden weer terughalen, bijvoorbeeld met getdataback. Deze ondersteund echter geen iPhone. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-09, 18:50
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat kan je niet recoveren, als je restored wordt het hele geheugen gewist en gaat de firmware er opnieuw overheen.
  #3  
Oud 17-08-09, 18:52
pp-nl pp-nl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Oke dat snap ik, maar dat wordt nooit helemaal gewist, je kan het alleen niet meer zien. Als je normale harde schijf van je pc crasht en je alles verwijderd en opnieuw installeert kun je het ook terughalen. De harde schijf in de iPhone is mijn insziens niet anders.
  #4  
Oud 17-08-09, 19:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat is wel degelijk anders, maar dat is het punt niet.

Punt is dat een format wordt gedaan op het geheugen als je een restore doet. Als je iets van je iPhone verwijderd is het een ander verhaal, haal die 2 niet door elkaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens kwijt :( tarikhan iPhone algemeen 2 24-05-11 10:31
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 0 12-11-10 16:37
contact gegevens kwijt marlly iPhone algemeen 4 22-07-10 15:55
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! Dirkeijkemans Archief 2 02-12-09 19:47
Gegevens kwijt bij Cydia?? Timbaland Archief 9 14-09-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.