//

Kan niet worden geïdentificeerd

Kan niet worden geïdentificeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik mijn Iphone 3G aansluit op mijn computer (Windows Vista) krijg ik na 2 minuten stilte de melding "De aangesloten Iphone kan niet worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-09, 13:38
aliasalias aliasalias is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hasselt
Berichten: 2
Standaard Kan niet worden geïdentificeerd

Zodra ik mijn Iphone 3G aansluit op mijn computer (Windows Vista) krijg ik na 2 minuten stilte de melding "De aangesloten Iphone kan niet worden geïdentificeerd. Sluit hem opnieuw aan en probeer nogmaals."

Door windows wordt hij wel herkend en kan ik dus alles foto's op mn iphone bekijken en verwijderen enzovoort...
Dit doet ie al 2 dagen.
Werk met iTunes 8.2.1.6 (had ik geinstalleerd omdat het met de 8.2.1 ook al niet meer ging)

Iemand een idee want een iphone zonder syncen heb je niets aan...

"EDIT"
Ik heb nog een testje gedaan...heb op mijn andere pc waar ik nog geen iTunes had opstaan mn iphone eens ingestoken...hier herkent hij hem wel...daarna nog eens in mn juiste pc waarmee ik altijd sync, maar nog steeds dezelfde melding.........

Laatst gewijzigd door aliasalias; 18-08-09 om 14:24. Reden: 2de test...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De aangesloten Iphone kan niet worden geidentificeerd Naish iPhone algemeen 30 13-08-18 21:28
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 06-02-08 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.