//

Exchange op iPhone

Exchange op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De situatie is als volgt ... Ik heb twee verschillende zaken (voor het gemak noem ik deze A & B). Voor zaak A (waarin 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-09, 15:29
rivierke rivierke is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard Exchange op iPhone

De situatie is als volgt ...

Ik heb twee verschillende zaken (voor het gemak noem ik deze A & B).

Voor zaak A (waarin 1 persoon, ik dus, werkende ben) heb ik sinds een aantal maand een business email account / exchange server in gebruik zodanig dat al mijn mails, contacten en agenda items automatisch worden gesynchroniseert tussen computer en iPhone.

Voor zaak B (waarin 2 personen actief werkende zijn) zou ik eveneens zo een exchange server account willen aanschaffen. Dit met de bedoeling dat wanneer ik een afspraak in de outlook agenda inboek, deze onmiddellijk ook zichtbaar is bij mijn collega en omgekeerd. Dit teneinde tegen te gaan dat er dubbele boekingen gebeuren.

Nu heb ik me wel laten vertellen dat er zowel in outlook (op pc) als op een iPhone slechts één enkele exchange account kan worden ingevoerd/gebruikt. Is er hoe dan ook een mogelijkheid om dit te omzeilen of is er een andere oplossing voor mijn situatue voorhanden?

Alvast bedankt ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-09, 18:44
g4ce g4ce is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Herentals, België
Berichten: 35
Standaard

Je kan op een exchange-server meerdere "domains" instellen.

Als je sysadmin dit instelt kan je zonder problemen normaal in elkaars agenda kijken en dingen inplannen.

Wel moet je dus op dezelfde exchange server zitten. Als je gebruikt maakt van een hosted-exchange oplossing is dit dus echter niet mogelijk en kan je enkel met je eigen domein de gegevens uitwisselen.

Voor de exacte details ga je een sysadmin nodig hebben. Daar kan ik je niets over vertellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Exchange IPHONE vs HTC mkoch iPhone algemeen 0 18-11-09 18:14
Exchange op je iPhone g4ce iPhone algemeen 3 15-07-09 11:03
exchange op iphone Agent` iPhone algemeen 7 19-04-09 22:14
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26
iphone en exchange wheely iPhone algemeen 2 17-11-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.