iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wanhoop .. :( (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42018-wanhoop.html)

Momi 19-08-09 15:07

Wanhoop .. :(
 
Hallo.

Ik ben momenteel op vakantie en had mijn iPhone vorig jaar eind oktober gekocht, ik heb geen jailbreak toegepast, hij was heel normaal maar gisteren heeft mijn klein broertje hem heel hard op de muur gegooid, en toen ik de iPhone pakte startte hij niet meer op, maar als ik hem aan de oplader steek en ik hou de lock button en home button 10 seconden vast dan komt de appleicoon op en verdwijnt ie na 20 sec maar als ik de lock button en home button meer dan 10 seconden vasthoud komt er een tekening op met iTunes. Vervolgens heb ik hem op iTunes aangesloten en iTunes herkent hem niet, en dan start de iPhone ook niet op. Maar als ik hem aansteek aan de oplader dan gaat ie wel aan en dan verschijnt de appel terug, ik heb hem een paar uurkes aan de oplader laten laden nu gaat het ook niet met de oplader :S is beetje raar verteld, sorry.


Dank voor begripppp ....

serapim 19-08-09 16:40

heb je hem ook geprobeerd in dfu mode te zetten

Runaque 19-08-09 16:46

Dat je geen jailbreak toegepast hebt is weinig van tel, maar dat het toestel normaal werkte voordat je broer hem tegen de muur smeet lijkt me logisch.

De iPhone wordt niet herkend in iTunes voor Windows

iPhone: Eenvoudige problemen oplossen

Ik heb ook gehad dat iTunes de iPhone niet meer herkende, ik weet zelf al niet meer hoe ik het opgelost heb omdat weinig van tel was voor mij, maar mijn toestel was niet tegen een muur of de vloer gesmeten geweest, gewoon iets fout mee gedaan bij jailbreaken denk ik. Maar ik denk dat ik een hard reset gedaan had toen hij aan de PC hing, dus sluimer en home button vast blijven houden tot het toestel zich uitschakeld, daarna terug inschakelen via de sluimertoets.

Momi 20-08-09 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serapim (Bericht 340378)
heb je hem ook geprobeerd in dfu mode te zetten


İk zeg toch, de appelicoon komt er alleen op als ik hem steek aan de oplader dus als ik hem met de USB verbind gaat ie niet en zonder USB ook niet..

HELP MEEEEE:confused:

ControlSje 20-08-09 15:35

Ik ben bang dat er toch iets hardwarematig kapot is gegaan. Ken dit probleem alleen maar van bij een eertse generatie iPhone en daar was het een defect communicatieboard.

Momi 20-08-09 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 340738)
Ik ben bang dat er toch iets hardwarematig kapot is gegaan. Ken dit probleem alleen maar van bij een eertse generatie iPhone en daar was het een defect communicatieboard.


Hmm, bij hardwareproblemen komt de garantie tussen of niet ?
Dus als ik hem binnensteek gaan ze dat wel herstellen ?

Hoe is het probleem bij jouw opgelost ?

evmw 20-08-09 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Momi (Bericht 340901)
Hmm, bij hardwareproblemen komt de garantie tussen of niet ?
Dus als ik hem binnensteek gaan ze dat wel herstellen ?

Hoe is het probleem bij jouw opgelost ?

Of je in zo'n geval oorzaak hebt of niet hangt af van de precieze schade en oorzaken. Dat je broertje er mee gaat gooien zijn dingen die niet onder garantie vallen.

juliantomoriati 21-08-09 09:42

Jammer.... maar wel een goeie reden om een 3GS te halen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.