//

Na mislukte update per ongeluk voor fabriekinstellingen gekozen!

Na mislukte update per ongeluk voor fabriekinstellingen gekozen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En nu ben ik alles kwijt (contacten, email, apps foto's etc.)! Ik heb geprobeerd om via "herstellen" in I-tunes alles terug te halen maar daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-09, 09:52
Robert1810 Robert1810 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Na mislukte update per ongeluk voor fabriekinstellingen gekozen!

En nu ben ik alles kwijt (contacten, email, apps foto's etc.)!

Ik heb geprobeerd om via "herstellen" in I-tunes alles terug te halen maar daar kan ik daarna alleen maar Iphone aanklikken (zonder datum van een vorige back-up zoals ik wel ergens heb gelezen).

Ik heb wel regelmatig een reservekopie van mijn telefoon gemaakt dus die zou ergens op mijn computer aanwezig moeten zijn!

Weet iemand hoe ik mijn gegevens weer terug kan halen?

Alvast bedankt!

Groet,
Robert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-09, 11:03
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Via instellingen in iTunes kun je zien of er nog backups van een iPhone bestaan, zie je daar nog iets vermeld?
  #3  
Oud 21-08-09, 09:48
Robert1810 Robert1810 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Bij Samenvatting in Itunes en dan "herstellen" staat alleen een backup van een paar minuten nadat de fabrieksinstellingen hersteld zijn! Dus toen mijn telefoon al leeg was.

Heb inmiddels al wel mijn foto's teruggevonden op mijn computer (door zoekopdracht Iphone op te geven werden 1150 bestanden gevonden) maar weet niet hoe deze weer op mijn Iphone te zetten.

Waarschijnlijk staat hier wel een reservekopie tussen. Maar hoe deze te importeren in Itunes/Iphone!?
  #4  
Oud 21-08-09, 09:52
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

De backups staan in iTunes Preferences > Devices dus ik denk dat je nu even verkeerd kijkt.

Mocht er daar niet meer een backup staan, dan zul je alles opnieuw op je iPhone moeten gaan zetten. De foto's kun je in principe gewoon naar iTunes slepen zodat ze op je iPhone komen.
  #5  
Oud 21-08-09, 10:54
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

gewoon je iphone aansluiten, in iTunes rechts klikken op je iphone 'reservekopie terugzetten' kiezen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 Ca$hMonnie iPhone algemeen 5 05-12-10 06:28
iphone dood na mislukte update Toost iPhone algemeen 20 19-07-10 21:08
iphone werkt niet meer na mislukte update. diehard900 iPhone algemeen 5 02-05-10 14:51
Mislukte update Miki07Ronaldo iPhone algemeen 8 09-02-09 20:07
na mislukte firmware update niets meer mogelijk MrT iPhone algemeen 20 22-09-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.