iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe creditcard informatie verwijderen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42147-creditcard-informatie-verwijderen.html)

JII1985 21-08-09 14:03

Hoe creditcard informatie verwijderen?
 
Beste,

Allereerst het volgende, top forum! :)

Sinds kort ben ik eig van een iphone en is het me gelukt om een itunes account zonder creditcard aan te maken. :)

Na downloaden van tal gratis app's wilde ik toch maar een €0,79,- app en mocht ik van een vriend z'n creditcard nummer gebruiken. :cool:

Nu kreeg ik de de volgens de melding bij het downloaden van deze app.
Er is een betaalprobleem met een eerdere aankoop. Update alstublieft uw betaalmethode. :confused:

Sinds deze melding kan zelfs geen gratis app's downloaden en kan ook de creditcard gegevens niet meer op none zetten. :mad:

Help, Wat nu? :confused:


Alvast bedankt!

JII1985 23-08-09 14:20

niemand? :S

Nikooos 23-08-09 14:36

even zoeken op click&buy?

JII1985 25-08-09 16:17

goed vandaag de 25ste, ben ik er nog niet uit.

Ik heb itunes klantenservice vandaag een mailtje gestuurd, gek genoeg kan dit alleen in het engels?

Overigens zie ik bij facturen in itunes dat er een bedrag openstaat van €3,55,-
Kan dit misschien de reden zijn dat ik niet meer in de appstore kan downloaden? betaald zowel gratis. ook de update's komen niet binnen.

Het ligt niet aan de creditcard deze is van een kennis. en is voorzien van een ruimschoots bedrag.
Iedere keer als ik opnieuw de creditcard gegevens invul dan krijg ik de volgende melding.

"Er is een betaalprobleem met een eerdere aankoop. Update alstublief uw betaalmethode"
"Uw betaalmethode is afgewezen. Voer alstublieft een andere betaalmethode in"

Ik heb inmiddels een click & buy account aangemaakt. en daarop een tegoed van €5,- gestort via iDEAL.

Kan ik ervoor zorgen dat het openstaande bedrag bij itunes hiervan af word gehaald?
Ik kan ook nergens een rekeningnummer vinden omdat die factuur te voldoen?
Gek genoeg heeft appstore wel het downloaden toegestaan en netjes gefactureerd maar hebben ze niets kunnen afschrijven van de creditcard?

Maar het moet wel betaald worden!

Want ik heb het idee dat de creditcard niet helemaal correct werkt?


Pff was ik hier maar nooit aan begonnen :(

jacobdeboer33 25-08-09 19:20

Tja zeer vreemd. Als je click&buy account gewoon goed ingesteld is en geactiveerd en goed gekoppeld is aan je itunes account... Dan zou het moeten werken. Probeer ander na correcte instellingen de applicatie nogmaals te kopen.

mvg

JII1985 26-08-09 10:03

Het is gelukt!
Eindelijk!

een belletje naar de itunes klantenservice 0900-*** en het is gefixed.
Zij weten niet wat het probleem precies was, maar het kwam er op neer dat de openstaande factuur van +/- €3,- niet verwerkt kon worden.

Vervolgens staat er dan een blokkade op je itunes account, je kunt geen app's meer downloaden.

Nu is de betaling verwerkt, en is mijn account per direct vrijgegeven.
Ik heb direct via itunes mijn betaalwijze op NONE gezet.

Voortaan maar met Itunes giftcards werken.


Hulde voor Apple Klantenservice!

longlapdance 06-10-09 20:17

Ik heb zondag een account gemaakt met creditcard van me moeder!
Dan kan ik weer dingen kopen van me ma.
maar ik wil die account weer verwijderen met die creditcard. hoe moet ik het verwijderen?

iemand een idee?

Pascal717 06-10-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longlapdance (Bericht 361749)
Ik heb zondag een account gemaakt met creditcard van me moeder!
Dan kan ik weer dingen kopen van me ma.
maar ik wil die account weer verwijderen met die creditcard. hoe moet ik het verwijderen?

iemand een idee?

Snap niet echt wat je bedoeld. Wil je de ganse account verwijderen of alleen de betalings werkwijze wijzigen? :rolleyes:

longlapdance 06-10-09 21:08

Ik wil gewoon die hele account verwijderen en dat die creditcard nog werkt!

moos1969 30-11-10 20:56

credit card gegevens verwijderen
 
Hallo,
Wie kan mij helpen.
Ik heb een account aangemaakt met creditcard gegevens.
Nu wil ik deze gegevens uit het account verwijderen zodat ik met een app kaart apps kan kopen. Weet iemand hoe dit kan zonder het hele account te verwijderen.
Ik zag namelijk op mijn afschrift van de creditcard bedragen staan van apps die ik nooit gedownload heb.
Wie weet raad.
Ik hoor het heel graag.
Groetjes Monique

Pascal717 30-11-10 21:19

Als je bij uw account naar betalingsgegevens kijkt. Moet je geen selecteren bij de creditkaart gegevens. Dat kan ik bij mijn account toch doen :)

moos1969 30-11-10 21:50

bedankt voor je reactie
maar als ik inlog staan er alleen mogelijkheden voor kaarten geen staat er niet om te selecteren kan dit komen omdat ik de gegevens als geregistreerd had??

moos1969 30-11-10 22:05

Het is gelukt hoor heb de optie geen gevonden
bedankt

Pascal717 30-11-10 22:18

Graag gedaan :)

Guest-20211109194312 07-08-11 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moos1969 (Bericht 608687)
Het is gelukt hoor heb de optie geen gevonden
bedankt

waar had je de optie geen dan gevonden ??

Alvast bedankt,

Guest-20181017000445 13-02-12 02:16

zit met zelfde probleem mar als ik geen selecteer krijg ik foutmeldign


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.