//

Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit

Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net in het bezit van een Iphone 3GS. Werkt prima echter als ik de Iphone koppel via bluetooth met mijn carkit een RNS510 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-09, 13:49
Ralphmalf Ralphmalf is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit

Ik ben net in het bezit van een Iphone 3GS. Werkt prima echter als ik de Iphone koppel via bluetooth met mijn carkit een RNS510 van VW (dat gaat verder automatisch na 1 maal koppelen met pincode) dan verbreekt hij af en toe de verbinding. Wie heeft dit probleem ook (of bij een Parrot bijvoorbeeld) en wat kun je er aan doen beetje lastig wanneer je niet bent te bereiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-09, 22:12
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik heb ook problemen met mijn bluetooth carkit in mijn peugeot 308 in combinatie met mijn iphone 3g met firmware 3.0.1
Af en toe wordt de verbinding vanzelf verbroken..
Als ik een gesprek heb gehad en direct na het verbreken een nieuw gesprek wil doen, valt het bluetooth signaal volledig weg en moet ik de iphone volledig rebooten vooraleer ik terug kan bellen.
Iemand een oplossing hiervoor? Restoren heeft niet mogen baten...
  #3  
Oud 24-08-09, 15:04
swakes swakes is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Belgie :)
Berichten: 49
Standaard

Hi,

Ik heb ook een vraag over de carkit...
Is het mogelijk om enkel de gsm app over de carkit te laten gaan en het geliud van andere apps gewoon via de iphone? Vb tomtom...

Anders kan ik geen muziek meer luisteren via de radio als ik navigeer met tomtom...

Thanks
  #4  
Oud 24-08-09, 15:48
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Bij mij loopt enkel het gsm gedeelte via mijn autoradio.. Geen mogelijkheid om iPod en navigatie via de autoradio te laten klinken.. Moet dit worden ingesteld op de iPhone?
  #5  
Oud 24-08-09, 16:46
swakes swakes is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Belgie :)
Berichten: 49
Standaard

Wel ik gebruik eigelijk bluetooth via een JVC radio... en deze heeft dus ook de stereo over bluetooth profiel ( weet niemeer hoe dit juist noemt)
Ik zou da laatste dus willen afzetten maar dit gaat niet op de radio zelf...

Zou men dit op de Iphone kunnen aanpassen?

Thanks
  #6  
Oud 24-08-09, 18:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rke Bekijk bericht
Bij mij loopt enkel het gsm gedeelte via mijn autoradio.. Geen mogelijkheid om iPod en navigatie via de autoradio te laten klinken.. Moet dit worden ingesteld op de iPhone?
Ondersteunt je radio wel A2DP? Anders zal het wellicht nooit gaan werken.
  #7  
Oud 24-08-09, 18:45
Ralphmalf Ralphmalf is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij dwalen we af van het onderwerp. De verbinding werkt wel degelijk en geluidkwaliteit ook prima maar het plotseling verbreken van het contact van de verbinding met de "carkit" welk merk dan ook en je Iphone 3G of 3GS 3.0 en 3.01 hoe los je dat op? Ik merk als poster dat meerdere mensen hier graag een advies over zouden willen hebben Apple heeft dit nml niet!
  #8  
Oud 26-08-09, 20:11
Ralphmalf Ralphmalf is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij heb ik de oplossing. Er is via Applestore een app te downloaden gratis PhotoShare genaamd. Installeer deze voor mulitsessies vie bluetooth oa foto's uitwisselen. Via dit protocol haakt de Iphone minder snel af! Daar de 3GS versie 1 processor heeft voor het afhandelen van Wi-Fi en Bluetooth - Wi-Fi uitzetten bij gebruik Bluetooth! Tot nu toe heb ik geen problemen meer gehad met mijn carkit verbinding en lijkt hij ook sneller te verbinden. Overigens het genoemde gratis programma stelt weing voor! Succes
  #9  
Oud 24-09-09, 17:57
oost2400 oost2400 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard big canvas PhotoShare

is dat BIG CANVAS PhotoShare

en dan hoe je dus niet meer steeds te verbinden
  #10  
Oud 29-09-09, 22:38
I-Travel I-Travel is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Bij mij ( Mazda 6 bj 2009) was de oplossing als volgt: koppelprocedure opstarten in vliegtuig modus. Telefoon verbinden, na deze procedure telefoon uitzetten, weer aan in normale modus en voilà! Heeft bij mij nooit meer de verbinding verbroken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweede telefoon via Iphone bluetooth op carkit Rbekker iPhone accessoires en onderdelen 2 04-11-10 14:15
iphone en bluetooth carkit opel vork22 iPhone algemeen 11 27-07-10 11:00
Koppeling met ingebouwde autotelefoon via Bluetooth slk iPhone algemeen 0 30-06-09 17:31
iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit pascalletje iPhone algemeen 7 16-04-09 22:58
iphone vast na bluetooth parrot carkit duphamed iPhone accessoires en onderdelen 8 17-04-08 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.