iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Alle verborgen iPhone klikjes.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4232-alle-verborgen-iphone-klikjes.html)

Luque 28-12-07 13:34

Alle verborgen iPhone klikjes..
 
Ik zat laatst een keer met de oordopjes te spelen en tot mijn verbazing ging ineens mijn iPod van start zonder ik aan het scherm had gezeten. Hierbij mijn verborgen klikjes, heeft iemand er nog meer gevonden?

Uitleg:

klik klik is 2 snelle kliks
klik....klik is een langzame klik

1. klik...klik klik klik..klik met je oordopjes is bovenaan je playlist beginnen zonder je ipod uit je zak te halen
2. als je hetzelfde doet op je home button met je oordopjes erin dan doet iet het ook, dan krijg je een embedded player in beeld

BadSide 28-12-07 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luque (Bericht 32502)
1. klik...klik klik klik..klik met je oordopjes is bovenaan je playlist beginnen zonder je ipod uit je zak te halen

Die doet ie al bij klik...klik klik.. hier in ieder geval wel. :P
Erg handig, hoef ik hem niet meer uit m'n zak te halen. :)

Luque 28-12-07 14:42

ja handig he, vooral in deze tijd met je handschoenen haha! lekker makkelijk!

croiman 28-12-07 21:30

bij iphone ook, 1klik pauze, 2snelle klik volgend liedje enz....
leuk, thanks !!!!!

marcoryn 29-12-07 20:35

kan iemand uitleggen HOE je moet klikken??

Nikooos 29-12-07 21:17

stiekem tegen de meester vertellen dat iemand wat fout gedaan heeft :p

Maar je kan ook gewoon op het microfoontje van je headset drukken.. Dit wordt ook wel klikken genoemd ;)

marcoryn 29-12-07 22:01

allright dan!! Werkt idd. Erg handig. En ik maar klikken drukken en trekken aan mn Senheissers ;-)

croiman 30-12-07 00:00

die senheissers, werken die goed? luid, zuiver, gekraak bij zware bass?
ik wou mij de laatste nieuwe Bose earplugs halen, 112Db zouden ze geven, met bass boost en al erop en eraan. aanpasbaar aan t binnenste van je oor. prijs is 97.99euro in t zwart.

chinkone 30-12-07 02:09

genot hoor die Bose inEar. ik kan ze iedereen aanbevelen.

marcoryn 02-01-08 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chinkone (Bericht 33122)
genot hoor die Bose inEar. ik kan ze iedereen aanbevelen.

En voor een krappe 40 Euro heb je een paar heerlijke Sennheisers CX 300.
Toch wel de top van de middenklas in ear. Het is even wennen qua draagcomfort, maar je muziek op de iPhone klinkt hemels :cool:

Mocht ik ooit es rijk worden ga ik voor de Bose :D

prashantjuh 02-01-08 21:46

zo man echt handig;)

sic139 07-01-08 08:44

volgens mij is het alleen als je je iPhone op standby hebt gezet met je oordopjes erin. Die mag je er wel tussendoor uit halen maar volgens mij werkt t dus alleen als op t moment dat ie op standby gaat ie op de iPod functie stond... Ik heb t getest en t werkt alleen op die manier bij mij.

BadSide 07-01-08 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graphsic (Bericht 36516)
volgens mij is het alleen als je je iPhone op standby hebt gezet met je oordopjes erin. Die mag je er wel tussendoor uit halen maar volgens mij werkt t dus alleen als op t moment dat ie op standby gaat ie op de iPod functie stond... Ik heb t getest en t werkt alleen op die manier bij mij.

Hier maakt het niet uit wanneer hij in Stand By gedaan is hoor...
Soms als hij niet reageert moet ik wel even op de bovenste knop drukken, maar dat kan ook terwijl hij in m'n zak zit, of soms zelfs buiten m'n broek...

Amp. 07-01-08 17:22

de mijne is volgens mij kapot, reageert nauwlijks meer op klikjes :/
En dat na 1 week klikken :x

BadSide 07-01-08 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 36728)
de mijne is volgens mij kapot, reageert nauwlijks meer op klikjes :/
En dat na 1 week klikken :x

Je zou het al vast wel weten, maar voor de zekerheid: 1 keer klikken is pauze/play, en 2 keer (snel achter elkaar) is volgend nummer...
Maar zoals ik al zei, je zal het al vast wel weten. :)

sic139 07-01-08 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 36703)
Hier maakt het niet uit wanneer hij in Stand By gedaan is hoor...
Soms als hij niet reageert moet ik wel even op de bovenste knop drukken, maar dat kan ook terwijl hij in m'n zak zit, of soms zelfs buiten m'n broek...

oke. raar, ik dacht dat dat wel nodig was. maar als je op de bovenste knop drukt doet ie t dan al? of moet je m dan ook echt van de standby halen?

Amp. 07-01-08 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 36775)
Je zou het al vast wel weten, maar voor de zekerheid: 1 keer klikken is pauze/play, en 2 keer (snel achter elkaar) is volgend nummer...
Maar zoals ik al zei, je zal het al vast wel weten. :)

Mja, ik denk dat er contactje los zit, soms pakt ie em wel, maar dan moet ik echt raar klikken.
Als de iPhone in NL uitkomt, zou ik dan zo die dopjes terug kunnen brengen en nieuwe krijgen?

BadSide 07-01-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 36812)
Mja, ik denk dat er contactje los zit, soms pakt ie em wel, maar dan moet ik echt raar klikken.
Als de iPhone in NL uitkomt, zou ik dan zo die dopjes terug kunnen brengen en nieuwe krijgen?

Ligt denk ik aan de garantie ervan. Geeft Apple wereldwijde garantie, of alleen in dat land? (Ik dacht dat laatste)
Misschien dat je hem dan gewoon terug kan brengen...

diadora 07-01-08 23:03

nice :D TOP TOPIC :P

zuiderwijk 08-01-08 12:13

Wat ik ook wel een handig 'verborgen' trucje vind is dat je niet perse eerst op edit hoeft te klikken en dan op het rode icoontje om mails/sms/etc te verwijderen.

Je kan namelijk ook de knop 'delete' tevoorschijn 'vegen'. Als je vanaf de rechterkant een schuivende beweging vanaf het pijltje (>) naar links maakt, komt er ook 'delete' tevoorschijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.