iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   help! mijn tekstvak bij SMS is weg! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42333-help-mijn-tekstvak-sms-weg.html)

kevinenvera 24-08-09 12:34

help! mijn tekstvak bij SMS is weg!
 
Ik heb gisteren wat aan mijn instellingen gesnuffeld en voor zover ik weet niks veranderd. Daarnaast heb ik gisteren alle contacten via outlook contactpersonenboek gesynct met mijn iphone. telfoon is nieuw dus op deze manier nu alle contacten ingevoerd. Ook heb ik gisteren de nieuwste firmware erop gezet ( 3.0.1 ). De telefoon heeft (nog) géén jailbreak.

Vandaag wil ik een smsje versturen, maar nu kan ik niks meer invoeren. Als ik sms wil maken kan ik alleen een telfoonnummer (contact) en het onderwerp van het sms-je invoeren. Ik heb géén tekstvak waar ik mijn berichtje kan typen. Ik kan dus nu alleen een onderwerp versturen.
Waar kan ik zoiets instellen? heeft dit met update te maken? help?!
:)

Nikooos 24-08-09 12:41

doe eens een screenshotje maken..

kevinenvera 24-08-09 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 342324)
doe eens een screenshotje maken..

euhmm.... denk denk... hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
Met fototoestel krijg ik het niet scherp. Krijg iphone scherm niet op pc om printscreen te maken.:confused:

evmw 24-08-09 13:01

HOME en POWER even indrukken, dan verschijnt hij in je camera roll op je iPhone :)

Pascal717 24-08-09 13:22

Waarom moet je een onderwerp invullen? Je kan daar toch gewoon u sms daar typen :rolleyes:

kevinenvera 24-08-09 13:23

screenshot
 
1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 342324)
doe eens een screenshotje maken..

ik heb er eentje aan toe gevoegd! in afwachting op een verlossend antwoord...... :rolleyes:

kevinenvera 24-08-09 13:27

tekstvak
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 342343)
Waarom moet je een onderwerp invullen? Je kan daar toch gewoon u sms daar typen :rolleyes:

ja dat klopt... ik kan ook onderwerp uitzetten in 'instellingen' maar is niet handig. Er moet gewoon een tekstvak staan en niet een enkele (halve) regel. Is niet handig....

kuotje 24-08-09 13:31

Dat krijg je toch door onderwerp uit te zetten?
maak is een foto als je onderwerp uit zet.

Pascal717 24-08-09 13:33

Kan niet echt meer volgen. Gewoon onderwerp uitzetten. Is net alsof je een mail gaat sturen. Zo met dat onderwerp erin. :)

kevinenvera 24-08-09 13:42

tekst
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 342352)
Kan niet echt meer volgen. Gewoon onderwerp uitzetten. Is net alsof je een mail gaat sturen. Zo met dat onderwerp erin. :)

ja precies...dacht ik ook al. Er staat toch normaal een wit kader om tekst in te typen?? als ik onderwerp uitzet ziet het er net zo uit als in mijn screenshot hierboven alleen nu maar 1 regel. Net alsof ik mijn sms in een button moet typen. Jullie hebben toch allemaal een ander veld?? een wit tekst kader met een aantal regels?? toch?

kuotje 24-08-09 13:47

wij hebben precies hetzelfde?
en als je verstuurd komt het in een groene ballon :P

om1 24-08-09 14:08

Onderwerp veld geldt alleen voor MMS.

Ga gewoon tikken. Het ballon tekstveld wordt vanzelf groter.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.