iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Koptelefoon uitgang probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42357-koptelefoon-uitgang-probleem.html)

durkadurrr 24-08-09 20:00

Koptelefoon uitgang probleem
 
Hallo,

Ik heb even snel rondgekeken (o.a. met de search) en kon het zo 123 niet vinden. Maar ik zit met een probleem. Ik heb onlangs een tmob abbo afgesloten met een iPhone 3Gs.. en tot vandaag weinig problemen mee gehad.

Vanmiddag wou ik mn oordopjes in mn iphone doen .. maar het plugje wil er nu gewoon niet meer verder in dan 3/4. Normaal gaat ie helemaal maar nu wil die gewoon niet meer verder :confused:

Iemand enig idee waar dit door kan komen? Of wat ik kan doen om dit te verhelpen? :confused:

Thanks!

King1987 24-08-09 20:01

Zit er niet gewoon iets in? Heb je daar al naar gekeken?

durkadurrr 24-08-09 20:03

Voor zover ik kan zien niet .. nou weet ik niet hoe het er normaal uit ziet aangezien ik dr niet naar gekeken had maar het lijkt er niet op dat er iets inzit wat de boel tegenhoudt!

WDS001 24-08-09 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door durkadurrr (Bericht 342539)
Voor zover ik kan zien niet .. nou weet ik niet hoe het er normaal uit ziet aangezien ik dr niet naar gekeken had maar het lijkt er niet op dat er iets inzit wat de boel tegenhoudt!

Raar.. er zit niets in, maar de oordopjes kunnen er niet in :confused:
Je drukt toch wel hard genoeg?

durkadurrr 24-08-09 20:14

ik druk zeker hard genoeg ja .. normaal gesproken hoef ik maar een klein beetje door te drukken en dan gaat ie er zo in .. nu geeft ie iets mee en gaat ie niet verder! Idd wel alsof er wat in zit maar kan het niet goed zien! Kan het kwaam op er met een sateprikkertje in te gaan om te kijken of ik wat weg kan halen oid?

WDS001 24-08-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door durkadurrr (Bericht 342552)
ik druk zeker hard genoeg ja .. normaal gesproken hoef ik maar een klein beetje door te drukken en dan gaat ie er zo in .. nu geeft ie iets mee en gaat ie niet verder! Idd wel alsof er wat in zit maar kan het niet goed zien! Kan het kwaam op er met een sateprikkertje in te gaan om te kijken of ik wat weg kan halen oid?

Probeer het eens, waarschijnlijk zal er dan wel iets inzitten..

durkadurrr 24-08-09 20:16

OK! ga ik zo even proberen!

bedankt voor jullie snelle reacties!!

WDS001 24-08-09 20:17

Natuurlijk wel zien dat je niets beschadigd ;)

kal_el 24-08-09 21:39

schijn er eens in met een zaklamp.
Op de bodem moet je dan een wit/ zilverkleurig stickertje zien (ook wel bekend als het waterschade indicatortje)

als je dat ziet, kan je tot op de bodem kijken, zie je dat niet, dan zit er dus iets in de weg.

jdj86 06-01-10 13:00

het is de nieuwigheid:P

ik had dat ook met mijn nieuwe 3gs... zeg de stekker aan de onderkant
hou gewoon aan van: boem is HOO :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.