//

Exchange Sync probleem iPhone 3GS

Exchange Sync probleem iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is de situatie: Ik heb een nieuwe iPhone 3GS uit Italië. Off simlock vrij etc. Ik gebruik voor mijn prive email, cal en contacts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-09, 12:29
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard Exchange Sync probleem iPhone 3GS

Dit is de situatie:

Ik heb een nieuwe iPhone 3GS uit Italië. Off simlock vrij etc.
Ik gebruik voor mijn prive email, cal en contacts MobileMe. Zover geen enkel probleem. Alles loopt sync, krijg push meldingen etc.

Nu het volgende: Ik wil ook een sync opzetten met mijn werk email, cal en contacts. Het bedrijf ondersteund Exchange (OWA) en heeft meerdere Windows Mobile toestellen in omloop, die allemaal zonder probleem beide kanten op syncen.

Ik heb alle informatie (server, inlog gegevens etc) correct ingevuld, en krijg ook na een tijdje een verbinding met onze server. Mail komt binnen, cal komt binnen en de contact gegevens worden ook netjes gesynced. Het probleem zit hem echter in het "terug syncen"

Op het moment dat ik een mail verstuur, mail verwijder, of een cal invite accepteer / weiger gebeurt het zeer vaak dat het terug syncen niet lukt. Het data wiel blijft eindeloos draaien, het "versturen.." blijft maar in beeld staan of ik krijg een melding dat de email niet verwijderd kan worden.

Het lijkt redelijk willekeurig te gebeuren. De ene keer schiet ie er als een komeet door heen, de andere keer blijft ie eindeloos "syncen" en krijg ik na een bepaalde tijd een "mislukt" achtige foutmelding. Ik kan online veel vinden over SSL (probleem blijft bij aan én uit) of over het wijzigen van poorten. Die mensen krijgecn echter vaak totaal geen verbinding. Dat gaat bij mij dus niet op, aangezien ik de ene keer wel succes heb, en de andere keer niet. Het ligt overigens niet aan de data verbinding, want het probleem blijft zich ook voor doen bij een goede Wi-Fi verbinding. Heb inmiddels 3 verschillende iPhones getest, allemaal met hetzelfde probleem. Heb ook 3 verschillende accounts geprobeerd (van collegas) Ook dat maakt geen fluit uit..

Iemand een idee?

Gegevens:

email: mijn email adres
domein: bla (zijn 3 andere letters, maar domein bestaat uit 3 letters)
Server: webmail.onsdomein.nl
gebruikersnaam: mijn inlognaam
wachtwoord: mijn wachtwoord
Beschrijving: Werk mail

Laatst gewijzigd door KillerBeeNLD; 25-08-09 om 12:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Sync Probleem Mikejjz iPhone algemeen 3 27-12-10 14:12
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone cyber2001 iTunes 1 12-01-10 00:23
Agenda sync na 3.0 update Exchange 2007 probleem serviceweb iTunes 0 28-07-09 12:11
sync met Exchange & Mobile Me naar iPhone spiggerin iTunes 0 12-05-09 19:02
sync andere agenda exchange vdirk iTunes 1 16-10-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.