iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Aan/Uit-schakelaar ingedrukt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42601-schakelaar-ingedrukt.html)

Lowflyerke 17-05-08 17:01

aah ok, dacht dat je dat mss zouliggen hebben ofzo...
Naar fixsupport gaan? persoonlijk? Zou dat mogelijk zijn om daar ter plaatste te gaan en hem onmiddelijk te laten maken?

Greetz

croiman 17-05-08 17:06

je kunt bellen en email sturen, k weet zelf niet hoe zij werken, vragen kost niks he??
En nee sorry, k heb momenteel geen scherm meer liggen, buiten dan schermen die kapot zijn of dead spots hebben. Mits ik de led's van kapotte schermen gebruik.

En k weet nie hoelang hunne service zal duren, maar op een namiddag kan je iphone gemaakt zijn als ze er direct aan beginnen.
(3 a 4uur werk continu bij mij als k alles heb)

Lowflyerke 17-05-08 17:21

Naar fixsupport gaan? Denk je dat het mogelijk is om tot daar te gaan en hem onmiddelijk laten te laten herstellen?

Wil hem uiteraard zo snel mogelijk herstelt terug... heb hier ergens gelezen dat er iemand meer dan 3 maand op z'n herstelling van iphone heeft moeten wachten van fixsupport... dit zie ik echt niet zitten...

Greetz

Lowflyerke 17-05-08 17:22

ah ok net je post gezien...

croiman 17-05-08 17:23

3maand? ik fix da op ne dikke namiddag, maar ik heb momenteel geen onderdelen voor herstelling scherm meer liggen.

tja, je kunt altijd eens naar hun bellen he?

Lowflyerke 17-05-08 17:23

Waar is fixsupport? Breda?

Greetz!!
En alvast bedankt voor je antwoorden!

croiman 17-05-08 17:23

geen probleem.

Lowflyerke 17-05-08 17:25

is blijkbaar in den haag...

SPEEDMAN 17-05-08 23:58

ik heb deze aangetekend opgestuurd, deze is aangekomen donderdag

vrijdag mail: is aangekomen, binnen de 6 dagen zou ik al meer nieuws hebben.

croiman 18-05-08 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN (Bericht 114088)
ik heb deze aangetekend opgestuurd, deze is aangekomen donderdag

vrijdag mail: is aangekomen, binnen de 6 dagen zou ik al meer nieuws hebben.

ik hoop vo jou goed nieuws....

boi 01-07-08 17:09

aan/uit knop kapot, gaat niet meer aan
 
ik heb een 8gb iphone en heb hem een tijdje geleden laten vallen, precies op de aan/uit knop. deze is helemaal ingedrukt en werkt dus niet meer. tot nu toe kon ik me altijd nog redden omdat hij vaak wel weer aangaat wanneer je de oplader erin steekt. maar nu had ik via installer een app. gedownload waarmee je hem uit kon zetten. nu zette ik hem uit terwijl de lader er nog aan zat en nu gaat hij helemaal niet meer aan, laadt zelfs niet meer op.
iemand iedeeen?

truckdiver 01-07-08 17:15

knop laten maken!
of zelf proberen te openen en terug goed zetten

blaugrana 28-08-09 12:45

aan-uit schakelaar ingedrukt
 
De aan/uit knop van mijn 3GS is langs de ene kant een beetje ingezakt waardoor het indrukken minder vlot gaat.

Ben bang dat straks de knop volledig vast zit...

Nog iemand met dit probleem?

Timmeh_ 28-08-09 14:22

// Discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.