//

2 emailadressen bij één contact persoon??

2 emailadressen bij één contact persoon?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij vertellen of ik bij een contactpersoon een tweede email adres kan invullen, zo ja. Kan iemand mij dan ook vertellen hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-09, 17:31
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard 2 emailadressen bij één contact persoon??

Hallo,
Kan iemand mij vertellen of ik bij een contactpersoon een tweede email adres kan invullen, zo ja. Kan iemand mij dan ook vertellen hoe ik dat moet doen??

Tevens kan er mij ook iemand vertellen of mij emailaccount die ik zelf heb ik gesteld automaticsh naar nieuwe mail kijkt. Want ik heb het idee dat die van mij dat niet doet. Dus wederom weet iemand het kan hij mij dan ook vertellen hoe dat het moet??

Groeten
Mdv
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-09, 17:37
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

een beetje spelen en wat zoeken op je iphone en je zal het zeker kunnen!
en op de site van Apple vindt je er ook veel over
[h3]De gegevens van een contactpersoon wijzigen: [/h3]
Tik op 'Contacten', selecteer een contactpersoon en tik vervolgens op 'Wijzig'. Als u gegevens wilt toevoegen, tikt u op . Als u gegevens wilt verwijderen, tikt u op .


Voor automatisch mail op te halen moet je een pushaccount hebben
[h2]Pushaccounts[/h2]
MobileMe, Microsoft Exchange en Yahoo! Mail worden ook wel pushaccounts genoemd: zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, zoals een binnengekomen e-mail, wordt deze informatie automatisch afgeleverd (gepusht) op uw iPhone. (Ter vergelijking: bij een zogeheten ophaalservice (“fetch”) moet door uw e-mailsoftware regelmatig bij uw serviceaanbieder worden gecontroleerd of er nieuwe berichten zijn, waarna een verzoek moet worden ingediend om het bericht af te leveren.) MobileMe en Exchange maken ook gebruik van de pushtechnologie om de gegevens van uw contactpersonen, agenda's en bladwijzers (alleen bij MobileMe-accounts) te synchroniseren als u deze onderdelen hebt geselecteerd in de accountinstellingen.
De synchronisatiegegevens worden automatisch gekopieerd via uw draadloze verbinding; u hoeft uw iPhone dus niet op uw computer aan te sluiten om deze te synchroniseren. Als u geen verbinding met een mobieletelefoonnetwerk hebt, kan de iPhone gepushte gegevens alleen ontvangen via een Wi-Fi-verbinding als de iPhone niet in de sluimerstand staat (het scherm is ingeschakeld of uw iPhone is aangesloten op uw computer of een lichtnetadapter).
__________________
at your service
  #3  
Oud 29-08-09, 15:02
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

dus kortgezegd gebruik je geen MobileMe, Microsoft Exchange of Yahoo!
zet je gegevens binnenhalen op FETCH om de ... minuten.
Dan haalt ie om de ... minuten je mail binnen ( als je die hebt. )
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto bij contact lunlun Muziek, foto & video 10 02-08-11 01:18
[3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken Zadara iPhone algemeen 3 20-12-10 16:38
Contact foto bij sms (+voorbeeld) theory18 Jailbreak apps en thema's 12 30-11-10 13:19
Afbeelding van contact bij berichten Schepe iPhone algemeen 6 05-01-10 14:49
contact geg op display bij inkomende oproep bartjansen Archief 1 18-04-08 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.