//

max 50 smsjes

max 50 smsjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone slaat maximaal 50 smsjes op in een sms chat. Waar kan ik de oudere berichten bekijken? En kan ik dit aantal ook ergens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-09, 20:00
sgroen86 sgroen86 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard max 50 smsjes

Mijn Iphone slaat maximaal 50 smsjes op in een sms chat. Waar kan ik de oudere berichten bekijken? En kan ik dit aantal ook ergens verhogen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-09, 17:03
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

Volgens mij toont hij standaard 50 smsjes omdat het anders te lang zou duren om een grote conversatie te laden. Als je helemaal naar boven scrolt kun je op 'laad eerdere berichten' klikken en komen er nog eens 50 voor... enzovoort. Ik weet niet of er een mogelijkheid is om een hele conversatie in één keer te laden, zou wel handig zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Wat is max nieuwe iOS voor unlock MattRob Unlock 3 06-03-11 21:59
max softversie per iphone babyblue Archief 2 06-02-11 22:40
Software: Ik zoek de beste navi voor max 60,- euro!? allewijn iPhone Navigatie 16 26-05-10 17:33
htc max 4g k0ert iPhone algemeen 7 14-01-09 19:21
Max aantal apps op iPhone? InternetRebel Jailbreak apps en thema's 6 22-11-08 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.