iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 3gs eigenaardigheden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/42650-iphone-3gs-eigenaardigheden.html)

shao 29-08-09 09:29

iphone 3gs eigenaardigheden
 
Gister heb ik een nieuwe 3GS opgepikt...

als een klein kind ermee zitten spelen :D,het volgende merkte ik meteen op:
1) losse volume knop (je kan 'm lichtjes op en neer bewegen, in de lengte).
2) rare geratel als je iphone schudt of bij de camera lichtjes met je vinger erop tikt.

Er lopen aantal discussies op apple forum hierover (Apple - Support - Discussions - Sounds like somthins loose... is it ...)

Vindt ik toch raar voor een app. van rond 800 euro en zulke slordigheden. Misschien 2 maandjes wachten en dan garanties claimen en hopen dat de nieuwe lading niet dezelfde punten hebben ? of toch maar een nieuwe vragen.

kuotje 29-08-09 11:46

Dat geratel heb ik ook. Naja lijkt op geratel. Maar eigenlijk nog nooit gehoord.

en heb je je 3GS via een officiele winkel gekocht? en niet 2ehands ? want dan heb je de 8dagen regeling dat je em om wilt ruilen. Krijg je gelijk een nieuwe zou ik zeker doen voor die volume knop.

5youXpuppet5 29-08-09 12:34

Dat geratel is bij mij de schakelaar boven de volumeknop die wat los hangt :(

shao 30-08-09 11:56

zijn wij 1 van de weinige die dit hebben ? Ik ga morgen ermee naar phonehouse terug en inruilen voor een nieuwe.

ButcherJF 30-08-09 12:41

Nope, dit past mooi hier bij.

arne_vn 30-08-09 12:46

Ook een een 3GS (32gig) hier, maar geen geratel, noch een losse knop...

Mijne is geproduceerd in week 32 (+/- 3 weken geleden).

(gezocht met deze tool: Klantenservice: Serienummers

shao 30-08-09 12:51

ahh..dank je :)

mijn is gemaakt in week 31,... geeft me hoop dat dit allemaal niet by-design is :)
@arne_vn met wat is jouw serie nummer ?dan ga ik er specifiek erom vragen...

S¡mon 30-08-09 14:14

Mijne in week 22 haha (3Gs, 32GB) :P

Dus op 25, 26, 27, 28, 29, 30 of 31 mei :P

Fasty 30-08-09 14:50

de volume knop kun je bij mij ook een beetje bewegen in de lengte. En heb het idee dat de mute knop ook een stuk minder degelijk is dan bij mijn oude 3G.

kuotje 30-08-09 16:53

wanneer ik me mute-knop naar beneden doe ratelt ie wel.
maar me volume (up-down) die zit stevig vast:)

Bordyl 30-08-09 17:54

Ik heb het artikel van iPhoneclub gelezen over het feit dat de iPhone 3G S foto's zou maken voor je op de knop drukt. 'Mag' dit me ervan weerhouden een 3G S te kopen of is het verschil zó miniem dat er geen verschil vamt te zien? Misschien zou het maar flauwtjes zijn om die reden geen 3G S te kopen, niet?

S¡mon 30-08-09 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 345148)
Ik heb het artikel van iPhoneclub gelezen over het feit dat de iPhone 3G S foto's zou maken voor je op de knop drukt. 'Mag' dit me ervan weerhouden een 3G S te kopen of is het verschil zó miniem dat er geen verschil vamt te zien? Misschien zou het maar flauwtjes zijn om die reden geen 3G S te kopen, niet?

Nee, het is zo dat je ergens op hebt gefocust dat het beeld nog onthouden word zeg maar. Dus als er iemand tegen je aan stoot en op dat zelfde moment op de knop drukt dan ziet het beeld er nog stevig, strak uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.