//

Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones.

Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Deze week met bijna heel het gezin aan de iphone gegaan. Nu heb ik al veel gelezen en moet eerlijk zeggen mijn 2 zoons ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-09, 12:16
peaceman peaceman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones.

Hallo,

Deze week met bijna heel het gezin aan de iphone gegaan.
Nu heb ik al veel gelezen en moet eerlijk zeggen mijn 2 zoons die zijn er al veel meer gedreven in als mij maar uit 1 "probleem" niet uit.
Ik heb zelf op mijn iphone veel meer applicaties staan die ik wil delen met die van mijn zoons.
Het gaat hier om spellen maar ook om bv de zoom in van een camera, etc.
Weet iemand hoe ik dit kan doen.
Ik kan de programma's niet op mijniphone vinden weet niet waar ze staan en kan ze dus ook niet overzetten kopieeeren bv naar mijn computer om ze zodoende ook weer op die iphones van mijn zoons te zetten.

Wie kanmij hier mee helpen of op weg helpen.

Al vast bedankt,
Peaceman.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-09, 13:03
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peaceman Bekijk bericht
Hallo,

Deze week met bijna heel het gezin aan de iphone gegaan.
Nu heb ik al veel gelezen en moet eerlijk zeggen mijn 2 zoons die zijn er al veel meer gedreven in als mij maar uit 1 "probleem" niet uit.
Ik heb zelf op mijn iphone veel meer applicaties staan die ik wil delen met die van mijn zoons.
Het gaat hier om spellen maar ook om bv de zoom in van een camera, etc.
Weet iemand hoe ik dit kan doen.
Ik kan de programma's niet op mijniphone vinden weet niet waar ze staan en kan ze dus ook niet overzetten kopieeeren bv naar mijn computer om ze zodoende ook weer op die iphones van mijn zoons te zetten.

Wie kanmij hier mee helpen of op weg helpen.
ik denk niet dat je apps kan uitwisselen via iPhones.
De naam van de app zeggen en hen dat dan laten downloaden via Appstore App?
Al vast bedankt,
Peaceman.
  #3  
Oud 30-08-09, 13:07
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

of hun iphones met jouw account laten syncroniseren (in itunes), maar dan zijn deze telefoons wel allemaal indentiek. of idd iedereen apart deze programma's downloaden
  #4  
Oud 30-08-09, 13:14
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Om dit te bereiken kun je het best allemaal hetzelfde (het jouwe) iTunes account gebruiken. Alle aankopen die gemaakt worden kunnen dan door iedereen gedownload worden.
  #5  
Oud 30-03-10, 12:30
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Ik heb deze methode lang gebruikt met mijn vader. 1 account op 2 twee macs (met dus elk een eigen iTunes om te syncen).

Maar sinds vandaag lukt het niet meer. Ik krijg de melding bij het updaten op 1 computer dat ik de software opnieuw moet aanschaffen voordat ik kan updaten... Ik heb vorige week wel nieuwe voorwaarden moeten accepteren die ik, uiteraard, niet gelezen heb (tja, je moet toch op ok drukken tenslotte). Is er iets veranderd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's Marcellobarros iTunes 4 18-05-11 11:34
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC Maus078 iTunes 2 25-08-10 07:53
gedownloade spellen en programmas vallen weg?! ralphiej Archief 1 25-10-08 09:25
CopierciN --> Kopieren & Plakken tussen verschillende programma's! Mertoglu Archief 1 16-09-08 13:04
2 verschillende iPhones op 1 computer Peter Unlock [archief] 2 05-11-07 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.