//

Review: iPod Touch in Nederland

Review: iPod Touch in Nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In deze review van de Nederlandse iPod Touch kijken we welke mogelijkheden deze multimedia-iPod met aanraakscherm heeft. De interface is Nederlandstalig en het blijkt in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-07, 09:12
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Review: iPod Touch in Nederland

In deze review van de Nederlandse iPod Touch kijken we welke mogelijkheden deze multimedia-iPod met aanraakscherm heeft. De interface is Nederlandstalig en het blijkt in Nederland ook al mogelijk om te kopen bij de iTunes Wi-Fi Music Store.

Lees verder over: Review: iPod Touch in Nederland

Tag: ipod
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-07, 13:07
Bumba Bumba is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bredene - België
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Bumba
Standaard

Mooie review ...
Hopelijk na Nederland ook ooit eens in België é
Maar het lezen van de tekst was al bijna zo leuk als hem kunnen gebruiken.
  #3  
Oud 11-10-07, 21:23
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

heb vandaag een touch in de hand gehad. ik vind dat de iPhone al zo dun is dat je als je iets wil typen hem goed moet vastdrukken in je palm zodat hij niet op de grond tottert, maar bij de iPod touch is dit nog meer. Ook spijtig dat je (voorlopig) nog geen kalender kan bewerken op de touch, dit is de applicatie die ik het meest gebruik op de iPhone
  #4  
Oud 14-10-07, 11:44
Zoeken... Zoeken... is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Weet iemand mischien of je ook garantie blijft hebben na het jailbreaken van de itouch?
en hoe zit het met het touchscreen, kan deze ook dezelfde problemen hebben als met de iphone? dat er een strook uitvalt?
alvast bedankt

mvg Igor
  #5  
Oud 20-10-07, 23:07
Yosemite Yosemite is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Duidelijke review. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik voor de iPhone of de iPod touch moet gaan.

Laatst gewijzigd door Yosemite; 21-10-07 om 00:56. Reden: typo
  #6  
Oud 21-10-07, 00:55
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yosemite Bekijk bericht
Duidelijke review. Ik ben er zog nog steeds niet over uit of ik voor de iPhone of de iPod touch moet gaan.
Krijg ze volgende week allebei direct uit de States Probeer de iPhone aan de praat te krijgen, gaat dat lukken dan gaat de Touch de verkoop in, lukt dat niet goed dan gaat de iPhone de verkoop in.
  #7  
Oud 13-11-07, 15:48
Harold Harold is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jur Bekijk bericht
je kan ook gewoon een ipod touch in nl halen he
Maar in VS zijn ze wel stukken goedkoper...........hier in euries daar zelfde bedrag in dollars. Aanmerkelijk verschil..........Succes bij de Douane !!
  #8  
Oud 13-11-07, 17:05
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ja klopt schandalig... Ons een beetje afzetten... Maar ag ja hoe zit het overigens met garantie op je Touch als deze uit de US komt..? gewoon gerantie in NL lijkt me sterk...
  #9  
Oud 13-11-07, 17:24
Harold Harold is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Ja klopt schandalig... Ons een beetje afzetten... Maar ag ja hoe zit het overigens met garantie op je Touch als deze uit de US komt..? gewoon gerantie in NL lijkt me sterk...
Je hebt gewoon garantie op de Ipod; mits je hem bij een officiële Apple dealer koopt. In principe moet je hem invoeren maar dat is voor de garantie niet van belang. Je krijgt er een officiële factuur bij en die is maatgevend voor garantie. Ik denk dat je wereldwijde garantie hebt.

Bij instellingen kun je kiezen voor Nederlands en dan maakt het verder geen verschil verwacht ik met een in Nederland gekochte Ipod qua gebruiksmogelijkheden.
  #10  
Oud 13-11-07, 18:51
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm ok das wel goed geregeld dan! Bij Sony geven ze alleen garantie in het wereld deel van herkomst zo had mijn US PSP geen garantie in NL

Maar Thanx voor de info Harold!

Laatst gewijzigd door Stiruam; 13-11-07 om 18:53.
  #11  
Oud 17-12-07, 16:43
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk bericht
Je hebt gewoon garantie op de Ipod; mits je hem bij een officiële Apple dealer koopt. In principe moet je hem invoeren maar dat is voor de garantie niet van belang. Je krijgt er een officiële factuur bij en die is maatgevend voor garantie. Ik denk dat je wereldwijde garantie hebt.

Bij instellingen kun je kiezen voor Nederlands en dan maakt het verder geen verschil verwacht ik met een in Nederland gekochte Ipod qua gebruiksmogelijkheden.

Nee, nee nee!!! Dit is zeer onjuist! Mijn kapotte iPhone, mocht ik niet in Duitsland of Engeland laten repareren want: Je hebt garantie op het toestel in het land waar je het hebt aangeschaft. Dit geld dus ook voor de Ipod Touch.
Laat je niets anders wijsmaken!! Heb vele malen gemaild etc.. je moet echt terug naar het land van herkomst.

Groeten,
niekkieeeeee
  #12  
Oud 17-12-07, 16:52
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ai dat klinkt niet al te best. Jammer een treurige questie... Heb je je iPhone uiteindelijk wel kunnen laten vervangen of is dat nogsteeds niet gelukt?

Greetz, Stiruam
  #13  
Oud 28-12-07, 22:29
Jellow Jellow is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie Bekijk bericht
Nee, nee nee!!! Dit is zeer onjuist! Mijn kapotte iPhone, mocht ik niet in Duitsland of Engeland laten repareren want: Je hebt garantie op het toestel in het land waar je het hebt aangeschaft. Dit geld dus ook voor de Ipod Touch.
Laat je niets anders wijsmaken!! Heb vele malen gemaild etc.. je moet echt terug naar het land van herkomst.

Groeten,
niekkieeeeee
Dit geldt alleen voor de iPhone, dit omdat deze nog niet uit is in Nederland. Een gekochte iPod Touch in de VS kan je gewoon onder garantie laten repareren in Nederland.
  #14  
Oud 14-01-08, 21:58
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Een vriendin van mij heeft haar iPod Touch in haar schooltas gelaten. Een waterfles is toen geknapt en de iPod reageerde nergens meer op. Lang drogen heeft ook niet gebaat en toen is zij hier naar de Dynabyte gegaan met haar aankoopbon van die van de 5th Avenue in New York.
Apple heeft haar later gebeld met de melding dat het een fabrieksfout is en dat ze een nieuwe kreeg.
Inmiddels heeft ze een nieuwe Nederlandse iPod Touch voor omgerekend 300 euro. Garantie heb je hier, ookal was dat bij haar wel zeer uitzonderlijk.
  #15  
Oud 15-01-08, 01:35
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Een vriendin van mij heeft haar iPod Touch in haar schooltas gelaten. Een waterfles is toen geknapt en de iPod reageerde nergens meer op. Lang drogen heeft ook niet gebaat en toen is zij hier naar de Dynabyte gegaan met haar aankoopbon van die van de 5th Avenue in New York.
Apple heeft haar later gebeld met de melding dat het een fabrieksfout is en dat ze een nieuwe kreeg.
Inmiddels heeft ze een nieuwe Nederlandse iPod Touch voor omgerekend 300 euro. Garantie heb je hier, ookal was dat bij haar wel zeer uitzonderlijk.
Hahaha dit is mooi een nieuwe ipod en goedkooper
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #16  
Oud 04-02-08, 09:37
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

Wie koopt nu een Ipod touch als je een Iphone voor iets meer kan kopen
  #17  
Oud 04-02-08, 11:13
KDR KDR is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 50
Standaard

Mensen die bijvoorbeeld net een andere nieuwe phone kochten.
Mensen die niet tevreden zijn met de functies van de iPhone.
MEsnen die een gps in hun phone nodig hebben.
Mensen die een betere agenda op hun phone willen.
...

Nog iets? :-D
  #18  
Oud 09-02-08, 22:35
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

je bent de mensen die hem niet willen unlocken (geen garantie meer) maar het abbo te duur vinden vergeten
  #19  
Oud 14-02-08, 19:44
technobrowser technobrowser is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

I still keep my iPod 5G Video. I think the iPod Touch is way too expensive for the low memory it offers. I am sure they will come out with a new version just as soon as the iPhone is revamped.
  #20  
Oud 14-02-08, 20:04
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Yah i also have a 5G but i don't realy use it anymore. But yeah it's overpriced. i bought my iPhone for € 280,- the Touch is 299 for 8Gb. Though i still would like to have 32 Gb! Hmm guess ye cant compare a MP3 player with a Mobile Phone...

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.