//

Vreemd probleem lijst contactpersonen

Vreemd probleem lijst contactpersonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vandaag werd ik gebeld door iemand waarvan haar naam zichtbaar is in mijn scherm. Ook staat ze nu in mijn 'recent' lijst. Alleen wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-09, 16:11
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard Vreemd probleem lijst contactpersonen

Hoi,

Vandaag werd ik gebeld door iemand waarvan haar naam zichtbaar is in mijn scherm. Ook staat ze nu in mijn 'recent' lijst. Alleen wanneer ik haar wil opzoeken tussen mijn contactpersonen is ze nergens te vinden. Heb al gekeken bij het instellen van voornaam, achternaam. maar dat maakt geen verschil. Ben de hele lijst een aantal keren doorgelopen, maar ik zie haar nergens tussen staan.

Hoe kan het dat ze wel met naam (zoals ik zelf heb ingevoerd) en adres zichtbaar is wanneer ze belt en in mijn recent lijst komt te staan, maar ze in de contactpersonen lijst nergens te vinden is?? Ik had hetzelfde probleem vorige week ook al met een ander nummer en die heb ik opnieuw ingevoerd, toen stond hij er wel tussen. Maar er zijn dus ergens verscholen nummers op mijn Iphone. Raar maar waar??? Iemand enig idee hoe dit kan?

Groetjes Francis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-09, 16:53
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je in de gesprekkenlijst het item van die persoon opent, geeft hij dan ook aan dat hij in de contactpersonen zit (dan is er geen knopje toevoegen aan contacten meer)?
  #3  
Oud 02-09-09, 18:56
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Als je in de gesprekkenlijst het item van die persoon opent, geeft hij dan ook aan dat hij in de contactpersonen zit (dan is er geen knopje toevoegen aan contacten meer)?
Nee, die knop zit er niet. Wel de edit knop, daar kan ik de naam en verdere info aanpassen. Doe ik dit, dan wordt de naam in de 'recent' lijst ook verandert. Dus dit contact staat echt ergens in de telefoon, maar waar? en waarom vind ik hem niet terug in de gewone lijst? Raar....
  #4  
Oud 02-09-09, 18:58
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan zal hij er inderdaad toch wel tussen staan hoewel je hem niet ziet. Probeer even een reset van je even (home+power indrukken todat apple logo verschijnt).
  #5  
Oud 02-09-09, 19:21
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Dan zal hij er inderdaad toch wel tussen staan hoewel je hem niet ziet. Probeer even een reset van je even (home+power indrukken todat apple logo verschijnt).
Gereset, maar helaas. Nog steeds hetzelfde probleem....

Als ik in mijn adresboek op mijn notebook zoek vind hij het nummer ook niet in mijn adressenlijst, ook niet in dat van mijn vriend (wiens adressenlijst ik overigens niet meer op mijn iphone heb staan), maar als ik op 'alles' klik, dan staat hij er wel tussen??

Laatst gewijzigd door Francis78; 02-09-09 om 19:27.
  #6  
Oud 03-09-09, 09:38
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Zojuist mijn iphone gesynct met itunes en nu maar weer 'alle' contactpersonen aangeklikt, wat dus betekent dat ik nu mijn adresboek, maar ook dat van Ruud in mijn telefoon heb staan. Nu staat dat nummer dus wel in mijn lijst. Maar is alleen zichtbaar als ik de iphone instel op het zien van 'alle contactpersonen' Wanneer ik in alleen Ruud zijn lijst kijk staat ze er niet en in mijn lijst ook niet. Alleen in de lijst 'alle contactpersonen' Ik snap er helemaal niets van???

Hoop echt dat iemand weet waar het probleem zit, want eigenlijk wil ik zijn lijst er helemaal niet in hebben staan. Allemaal nummers waar ik niets mee te maken heb en dus ook niet nodig heb. Zonde van de ruimte.....
  #7  
Oud 06-09-09, 20:36
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Inmiddels iemand die hier een oplossing voor weet. heb het nog steeds niet voor elkaar. Las ook iets over 'mobile me' Dat heb ik eens 60 dagen proef gehad, kan dat er nog mee te maken hebben?
  #8  
Oud 06-09-09, 22:19
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Heb je de SIM kaart ooit op een andere telefoon gebruikt? Mischien dat dat nummer op je SIM kaart staat en niet in je telefoon geheugen.
  #9  
Oud 07-09-09, 09:13
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Nee, dit nummer pas toegevoegd sinds ik een Iphone heb (nu 2 jaar) Maar al zou dat wel zo zijn, dan had hij hem evengoed gewoon moeten kunnen zien in de Iphone volgens mij.
  #10  
Oud 17-09-09, 12:04
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Helaas....zelf nog geen oplossing kunnen vinden. ben er nu achter dat elk nieuw toegevoegd contact persoon, niet in de lijst komt te staan???

Als ik hem opzoek via de zoekfunctie op de iphone laat hij zien dat hij wel in de contactpersonenlijst staat en kan ik hem ook aanklikken. Maar ik kan hem nergens terug vinden rechtstreeks in het contactpersonen boek. Erg vervelend, want ik ga mijn salon weer opstarten in de komende weken en dat betekent dat er (hopelijk) veel nieuwe contacten in mijn lijst toegevoegd zullen moeten worden. Ik weet niet hoe ik het op moet lossen....kan iemand me hiermee verder helpen?

edit: ben er net achter gekomen dat wanneer ik een nummer via de contactpersonenapp opsla het er wel in komt te staan. Maar als ik het nummer via de telefoontoetsen (alsof ik het ga bellen) intoets en dan via het + teken wil toevoegen, dan komt het alleen in mijn recenten lijst te staan en niet in mijn normale contacpersonen lijst. Maar dat zou toch wel gewoon moeten??

Laatst gewijzigd door Francis78; 17-09-09 om 12:09.
  #11  
Oud 18-09-09, 16:44
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

niemand??
  #12  
Oud 18-09-09, 16:48
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Staan je nieuwe contacten wel op je mac in Comtacts??
Misschien helpt het als je dan even al je contacts van je iphone afhaalt (door dus niet je contacten te syncen in iTunes) en daarna weer opnieuw je contacten te syncen.
Moet je er wel EERST ZEKER VAN ZIJN dat al je contacten dus op je mac staan
  #13  
Oud 18-09-09, 18:02
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

gebruik de zoekfunctie van je iphone anders eens, om te kijken of je hem zo wel kunt vinden
  #14  
Oud 19-09-09, 10:34
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Nee, ze worden dus ook niet gesynct. Staan niet in het adresboek van mac waar hij mee hoort te syncen. Opnieuw updaten en jailbraeken is misschien een optie, maar weet niet hoeveel en welke nummers er onzichtbaar staan opgeslagen? Ben bang dat ik die dan kwijtraak.

Als ik dat nummer met de zoekfunctie opzoek staat hij er wel tussen. Dan klik ik het nummer aan en verschijnt dan gewoon in mijn contactenlijst. Maar als ik dan met de knop linksboven 'Adresboek Francis' een pagina terug ga en de hele lijst weer krijg, dan staat hij er weer niet tussen. Kan het nummer dus steeds alleen terug vinden met de zoekfunctie. Het is net of hij onzichtbaar is opgeslagen??

Nou heb ik de app 'blacklist' erop staan, maar daar heb ik nog niets mee gedaan. Heb daar nog geen lijsten ingesteld ofzo. Zou die app misschien iets veroorzaken? Ruud heeft die app er ook opstaan en hij heeft geen problemen.

Laatst gewijzigd door Francis78; 19-09-09 om 10:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe contactpersonen komen niet in de lijst voor danenan iPhone algemeen 1 19-01-11 10:26
contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software missrossi46 iPhone algemeen 9 06-12-10 01:41
vreemd SMS probleem robertpaul iPhone algemeen 4 12-12-09 22:04
vreemd probleem Bomans Jailbreak apps en thema's 6 25-03-08 02:02
Vreemd Wi-Fi probleem gravy Unlock [archief] 2 21-02-08 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.