iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43026-nieuw-iphone-maar-loop-tegen-dingetjes.html)

Tomiikaaza 03-09-09 22:23

Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Eerste berichtje dit. Sinds een paar daagjes mag ik mijzelf de trotse eigenaar van een iPhone 3GS 16gb (black) noemen. Alleen heb ik wat probleempjes mee, vandaar dit bericht. Ik zou graag jullie hulp willen bij de volgende dingetjes:

- Een van de verkooppunten was 'overal internet'. Gister zat ik een cafeetje, wou trots mijn nieuwe speeltje laten zien, heb ik gewoon geen internet. Ik kan alleen via Wi-Fi connecten via mijn draadloze internet thuis en zelfs dat werkt maar af en toe... Ligt dit aan mijn instellingen? Snap er niks van... als ik nu op 'Safari' druk zegt -ie na een tijdje 'Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert'. Ik zou toch gewoon overal internet moeten hebben? Niet via Wi-Fi, maar via UMTS o.i.d.?

- Uiteraard heb ik gehoord over Jailbreaken. Is dit verstandig om te doen? Wat zijn jullie meningen hierover?

- Er is een Applestore op een paar km afstand, is het verstandig om ook hier eventjes langs te gaan zodat zij er naar kunne kijken en mijn vragen kunnen beantwoorden?

- Ook 'flipt' ie af en toe, d.w.z. het scherm dat heel snel van zwart naar weer normaal gaat. Heb dit maar een paar keer gehad maar ervoer dit wel als erg storend.

Heb mijn telefoon btw gekocht via typhone.nl, met een i-300, zat voorheen altijd bij Hi. Maar door de iPhone, toch naar T-Mobile moeten overstappen.

Alvast heel erg bedankt!!!

Thomas

S¡mon 03-09-09 22:46

1. Je hoort gewoon internet te hebben als je verbonden bent met het mobiele netwerk

2. Als nieuwe gebruiker zou ik er toch maar even van af blijven, maar dat is mijn mening en vele zullen het met mij oneens zijn.

3. Dat kan je doen als je vragen hier niet goed worden beantwoord.

4. Dit lijkt me een probleem met de hardware. Misschien is er iets fout met je iPhone omdat je ook al nergens op het internet kan behalve via Wi-Fi. Dit zwarte flikkeren hoort niet voor te komen, ik zou nu nog gouw je toestel inwisselen voor een nieuwe (volgens mij is er een 14-dagen-return policy bij T-Mobile). Ik zou als ik jou was hier zeker voor terug gaan, voordat er meer problemen opduiken.

Groetjes,

kuradius 03-09-09 23:58

Staat je 3g wel aan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.