//

Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan

Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Eerste berichtje dit. Sinds een paar daagjes mag ik mijzelf de trotse eigenaar van een iPhone 3GS 16gb (black) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-09, 23:23
Tomiikaaza Tomiikaaza is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Eerste berichtje dit. Sinds een paar daagjes mag ik mijzelf de trotse eigenaar van een iPhone 3GS 16gb (black) noemen. Alleen heb ik wat probleempjes mee, vandaar dit bericht. Ik zou graag jullie hulp willen bij de volgende dingetjes:

- Een van de verkooppunten was 'overal internet'. Gister zat ik een cafeetje, wou trots mijn nieuwe speeltje laten zien, heb ik gewoon geen internet. Ik kan alleen via Wi-Fi connecten via mijn draadloze internet thuis en zelfs dat werkt maar af en toe... Ligt dit aan mijn instellingen? Snap er niks van... als ik nu op 'Safari' druk zegt -ie na een tijdje 'Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert'. Ik zou toch gewoon overal internet moeten hebben? Niet via Wi-Fi, maar via UMTS o.i.d.?

- Uiteraard heb ik gehoord over Jailbreaken. Is dit verstandig om te doen? Wat zijn jullie meningen hierover?

- Er is een Applestore op een paar km afstand, is het verstandig om ook hier eventjes langs te gaan zodat zij er naar kunne kijken en mijn vragen kunnen beantwoorden?

- Ook 'flipt' ie af en toe, d.w.z. het scherm dat heel snel van zwart naar weer normaal gaat. Heb dit maar een paar keer gehad maar ervoer dit wel als erg storend.

Heb mijn telefoon btw gekocht via typhone.nl, met een i-300, zat voorheen altijd bij Hi. Maar door de iPhone, toch naar T-Mobile moeten overstappen.

Alvast heel erg bedankt!!!

Thomas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-09, 23:46
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

1. Je hoort gewoon internet te hebben als je verbonden bent met het mobiele netwerk

2. Als nieuwe gebruiker zou ik er toch maar even van af blijven, maar dat is mijn mening en vele zullen het met mij oneens zijn.

3. Dat kan je doen als je vragen hier niet goed worden beantwoord.

4. Dit lijkt me een probleem met de hardware. Misschien is er iets fout met je iPhone omdat je ook al nergens op het internet kan behalve via Wi-Fi. Dit zwarte flikkeren hoort niet voor te komen, ik zou nu nog gouw je toestel inwisselen voor een nieuwe (volgens mij is er een 14-dagen-return policy bij T-Mobile). Ik zou als ik jou was hier zeker voor terug gaan, voordat er meer problemen opduiken.

Groetjes,
  #3  
Oud 04-09-09, 00:58
kuradius's schermafbeelding
kuradius kuradius is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: naaldwijk
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar kuradius
Standaard

Staat je 3g wel aan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat is met mijn iphone aan de hand???? jcpearl iPhone algemeen 9 09-02-10 14:07
nieuw met de iphone! heb wat vraagjes! Gonster Archief 2 28-01-09 12:46
Wat is er nieuw aan 2.1? mathijs666 Archief 85 12-09-08 15:45
Paar problemen waar ik tegen aan loop... s.gm iPhone algemeen 8 07-12-07 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.