//

Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen

Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone ge-jailbreaked en een thema gedownload. Toen heb op het winterboard het thema aangekruisd. Daarna had ik op de home button gedrukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-09, 23:57
DVide DVide is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen

Ik heb mijn Iphone ge-jailbreaked en een thema gedownload.
Toen heb op het winterboard het thema aangekruisd. Daarna had ik op de home button gedrukt en liep hij vast (5/10 minuten) Toen had ik hem uitgezet.
Nu deed ik hem aan en loopt hij bij het applle logo vast. Ik heb hem in DFU mode gedaan en aan mijn computer gehangen, maar Itunes kan hem niet vinden. Ik heb hem ook helemaal leeg laten lopen en opgeladen en geprobeerd hem aan te zetten, maar dat lukte ook niet.
Wat moet ik nu doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-09, 10:51
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DVide Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone ge-jailbreaked en een thema gedownload.
Toen heb op het winterboard het thema aangekruisd. Daarna had ik op de home button gedrukt en liep hij vast (5/10 minuten) Toen had ik hem uitgezet.
Nu deed ik hem aan en loopt hij bij het applle logo vast. Ik heb hem in DFU mode gedaan en aan mijn computer gehangen, maar Itunes kan hem niet vinden. Ik heb hem ook helemaal leeg laten lopen en opgeladen en geprobeerd hem aan te zetten, maar dat lukte ook niet.
Wat moet ik nu doen?
Je weet zeker dat hij goed in DFU-mode stond? (het scherm is dan zwart) Anders kan je nog proberen om m in DFU-mode aan een andere computer te hangen.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val Niessie iPhone algemeen 4 05-11-09 14:28
Vastlopen bij het installeren van five icon dock Jane_1983 Archief 3 12-10-09 20:23
na aanzetten blijft iPhone hangen op bootlogo Kuuhn iPhone algemeen 1 20-02-09 14:17
Iphone Blijft vastlopen linkeloei iPhone algemeen 9 05-05-08 21:15
iphone blijft hangen bij het logo mrgoolie Unlock [archief] 11 28-11-07 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.