//

Wi-Fi problemen

Wi-Fi problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit probleem nog niet gevonden op het forum. Als ik met mijn iphone verbinding wil maken met een mijn internet dan voer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-09, 11:10
thijsje_26 thijsje_26 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard Wi-Fi problemen

Ik heb dit probleem nog niet gevonden op het forum.
Als ik met mijn iphone verbinding wil maken met een mijn internet dan voer ik eerst het wachtwoord in, en probeert hij te verbinden maar dat lukt niet.

Ik denk dat het aan mijn router of modem ligt, maar misschien is er een andere oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-09, 11:14
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Om dit op te lossen zul je eens moeten kijken naar de encryptie zoals die is ingesteld op je modem of router.

Normaliter kun je met een PC die verbonden is met het betreffende netwerk browsen naar je router, wachtwoord ingeven en nakijken hoe de encryptie is ingesteld.
  #3  
Oud 08-09-09, 11:17
thijsje_26 thijsje_26 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Zo handig ben ik niet met computers
Maar ik zal daar wel iemand voor regelen. Tevens heb ik ook een nieuwe router hier liggen. Alleen daar kan ik zelfs met mijn laptop geen verbinding mee maken. De router die ik nu gebruik is ook niet helemaal 100%
  #4  
Oud 08-09-09, 13:35
wouterstorre wouterstorre is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 68
Stuur een bericht via MSN naar wouterstorre
Standaard

ik wil graag bij cydia de repo666 doen maar ik heb geen Wi-Fi(werkt niet) op mijn iphone 3g
is daar ook een andere manier voor?
ik krijg het echt niet voor elkaar!!
  #5  
Oud 08-09-09, 19:11
wouterstorre wouterstorre is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 68
Stuur een bericht via MSN naar wouterstorre
Standaard

kan iemand me er bij helpen???
word helemaal gek;(
  #6  
Oud 29-09-09, 23:12
QANQAN QANQAN is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

@wouterstorre

Geeft de iPhone 3G bij het verbinden de melding "unable to connect to network" of iets dergelijks? Zie je de accesspoint wel voor je wilt verbinden, en heeft het ooit gewerkt? Zo ja, dan heb je hetzelfde probleem als veel iPhone gebruikers. Door een software bug wordt de nvram van de modem corrupt. Alleen een nieuwere baseband flashen werkt. Echter jouw iPhone heeft net als die van mij een maandag ochtend model Wi-Fi chip. Het OS verkloot het tzt weer. Dat kan 2 weken duren, 1 maand, of zelfs langer. Zelf heb ik ontdekt dat het optreed na het synchroniseren met iTunes. T-Mobile vertelde me dat ik de telefoon moest restoren op een andere computer. Dan zou het probleem moeten verdwijnen. Dat is tot nu toe niet gelukt. Op het apple support forum Apple - Support - Discussions - Strange Wi-Fi problem on iPhone 3G after ...

Als bovenstaande van T-Mobile niet werkt probeer dan via instellingen>algemeen>opnieuw instellen (onderaan)>netwerkinstelling opnieuw instellen. Werkt dit niet dan via hetzelfde menu de gehele inhoud wissen. kiezen. Werkt dit ook niet dan restoren/herstellen (dit werkt niet omdat de T-Mobile aanpak dit ook al deed)

Plaats hem in DFU mode door de power en home knop ongeveer 10 seconden tegelijk in te drukken en dan voor tien seconden de home knop alleen in te drukken. Je hoort aan de computer dat er een nieuw usb device is gevonden. iTunes meld dat de iPhone in restore mode staat en je hersteld opnieuw je iPhone.

Als dit alles niet werkt, heb je een vert probleem net als ik. De vriezer oplossing vind ik te link omdat ik nog garantie heb. Stop de uitgezette iPhone met flink wat vocht absorberende korrels in een plastic zak. Plaats de afgesloten zak minstens 15 minuten in de vriezer. Door de lage temperatuur reset de nvram naar factory settings en zul je zien dat de Wi-Fi weer werkt. Mijn tip haal de iPhone uit de viezer en laat de korrels de condens die in de iPhone is ontstaan absorberen. Laat hem dus een paar uur in de zak. Probeer het dan eens.

Heb je garantie bestook dan T-Mobile net als ik totdat je een nieuwe krijgt. Ik had eerst haarscheurtjes en vervolgens kreeg ik deze opgelapte iPhone die een Wi-Fi probleem heeft. Op deze manier vlieg ik door mijn 5 installaties van software heen.

Gerald


Update ik heb gekeken naar
en daarna een coldpack gepakt. De iphone uitgezet, in een open boterham zakje geplaatst en het coldpack er omheen gevouwen met de opening van het zakje open en blood. Na 8 minuten de iphone eruit gehaald. Wat opviel was de hoeveelheid condens op de iphone. Snel de iphone goed droog gemaakt. Dit duurt even omdat de iphone flink is afgekoeld. Aangezet en voila een Wi-Fi verbiinding.

Laatst gewijzigd door QANQAN; 29-09-09 om 23:52.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 16:19
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43
iPhone: Problemen in FW 3.1 marcoryn Jailbreak 0 03-10-09 17:38
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 10:37
2 Problemen Jesse-Iphone iPhone algemeen 9 29-01-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.